Jump to content

VA - Violetta En Vivo (2013)


Recommended Posts

%5BYLD%5D.jpg
Géneros: Bandas Sonoras, Música, Latino

Temas:

1. Hoy Somos Más (En Vivo) (Samuel Nascimento, Martina Stoessel, Candelaria Molfese, Facundo Gambandé, Lodovica Comello, Jorge Blanco, Mercedes Lambre, Nicolas Garnier, Alba Rico, Diego Dominguez & Xabiani Ponce De León)
2. Tienes El Talento (En Vivo) (Samuel Nascimento, Martina Stoessel, Candelaria Molfese, Facundo Gambandé, Lodovica Comello, Jorge Blanco, Mercedes Lambre, Nicolas Garnier, Alba Rico, Diego Dominguez & Xabiani Ponce De León)
3. Euforia (En Vivo) (Samuel Nascimento, Martina Stoessel, Candelaria Molfese, Facundo Gambandé, Lodovica Comello, Jorge Blanco, Mercedes Lambre, Nicolas Garnier, Alba Rico, Diego Dominguez & Xabiani Ponce De León)
4. Habla Si Puedes (En Vivo) (Martina Stoessel)
5. Podemos (En Vivo) (Martina Stoessel & Jorge Blanco)
6. Ahí Estaré (En Vivo) (Facundo Gambandé & Mercedes Lambre
7. Are You Ready For The Ride? (En Vivo) (Samuel Nascimento, Facundo Gambandé, Jorge Blanco, Nicolas Garnier, Diego Dominguez & Xabiani Ponce De León)
8. Veo Veo (En Vivo) (Martina Stoessel, Candelaria Molfese & Lodovica Comello
9. Voy Por Ti (En Vivo) (Jorge Blanco)
10. Peligrosamente Bellas (En Vivo) (Mercedes Lambre & Alba Rico)
11. Yo Soy Así (En Vivo) (Diego Dominguez)
12. Como Quieres (En Vivo) (Martina Stoessel)
13. Junto A Ti (En Vivo) (Martina Stoessel, Candelaria Molfese & Lodovica Comello
14. Te Esperaré (En Vivo) (Jorge Blanco)
15. On Beat (En Vivo) (Samuel Nascimento, Martina Stoessel, Candelaria Molfese, Facundo Gambandé, Lodovica Comello, Jorge Blanco, Mercedes Lambre, Nicolas Garnier, Alba Rico, Diego Dominguez & Xabiani Ponce De León)
16. Juntos Somos Más (En Vivo) (Candelaria Molfese, Facundo Gambandé, Lodovica Comello, Jorge Blanco & Mercedes Lambre)
17. En Mi Mundo (Acoustic/Live) (Martina Stoessel)
18. Ser Mejor (En Vivo) (Samuel Nascimento, Martina Stoessel, Candelaria Molfese, Facundo Gambandé, Lodovica Comello, Jorge Blanco, Mercedes Lambre, Nicolas Garnier, Alba Rico, Diego Dominguez & Xabiani Ponce De León)
19. Te Creo (En Vivo) (Martina Stoessel)
20. En Mi Mundo (En Vivo) (Martina Stoessel)
21. Soy Mi Mejor Momento (Samuel Nascimento, Martina Stoessel, Candelaria Molfese, Facundo Gambandé, Lodovica Comello, Jorge Blanco, Mercedes Lambre, Nicolas Garnier, Alba Rico, Ruggero Pasqualini, Diego Dominguez & Xabiani Ponce De León)
22. Ven Con Nosotros (Samuel Nascimento, Facundo Gambandé, Jorge Blanco, Nicolas Garnier & Diego Dominguez)
23. A los Cuatro Vientos (Martina Stoessel & Rockbones)
24. Te Fazer Feliz (Samuel Nascimento)
25. Esto No Puede Terminar
(Samuel Nascimento, Martina Stoessel, Candelaria Molfese, Facundo Gambandé, Lodovica Comello, Jorge Blanco, Mercedes Lambre, Nicolas Garnier, Alba Rico, Ruggero Pasqualini, Diego Dominguez & Xabiani Ponce De León)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...