Jump to content

Tengo un problema con mi dell


Recommended Posts

Amigos tengo un pc no muy nuevo pero cumple lo q requiero por el momento es un dell optiplex 755 sff con un core 2 duo de 2.33 mas 4gb de ram 2gb de video ahora tengo 2 discos duros de 320gb y de momento me da este error el iniciar

 

 

This article says this could happen when using 2 non Samsung or Western Digital drives. I just ran into this trying to add a 2nd (Seagate) drive to a system that already had an 80GB Seagate drive (way too little). It has to do with insufficient cooling in this chassis for 2 harddrives (I guess Samsung and Western Digital drives don't become as warm).
I'm not sure how replacing a SATA optical drive counts though, unless the replacement drive is a different brand and the bios on this system only likes specific brand optical drives (for heat consideration reasons).
y luedo de eso 3 opciones F1 para iniciar F2 para configurar la BIOS y F5 para ejecutar un diagnostico automático.
Todo esto pasa antes de iniciar win 7
Muchas gracias de ante mano ojala me puedan ayudar como dato tuve un optiplex 330 con lo mismo y no me dio problemas
saludos
Link to comment
Share on other sites

al parecer es un problema del sistema que dice que no es capaz de enfriar los dos discos duros parece como un problema de ventilación inadecuada aunque a veces estos detalles se arreglan upgradeando la bios cosa que es algo delicada y solo en algunos casos se debe de hacer...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...