sebaextreme Posted March 21, 2022 Report Share Posted March 21, 2022 (edited) CD1 === 01 - Carlos Rivera - Amo Mi Locura.flac 02 - Carlos Rivera - Te Esperaba.flac 03 - Carlos Rivera, Tommy Torres - Volveré (feat. Tommy Torres).flac 04 - Carlos Rivera - Regrésame Mi Corazón.flac 05 - Carlos Rivera - Me Muero.flac 06 - Carlos Rivera - Sería Más Fácil.flac 07 - Carlos Rivera - Bendita Tu Vida.flac 08 - Carlos Rivera, Vanesa Martín - Te Amo Hoy (feat. Vanesa Martín).flac 09 - Carlos Rivera - Sígueme.flac 10 - Carlos Rivera - Grito de Guerra.flac 11 - Carlos Rivera - La Luna del Cielo.flac 12 - Carlos Rivera - Recuérdame.flac 13 - Carlos Rivera, Becky G, Pedro Capó - Perdiendo la Cabeza.flac 14 - Carlos Rivera, Maluma - 100 Años.flac 15 - Carlos Rivera, Maluma, Calibre 50 - 100 Años (Con Calibre 50).flac 16 - Carlos Rivera - Ya Pasará.flac CD2 === 01 - Carlos Rivera - Amo Mi Locura (Intro - En Vivo desde Hipódromo Pal.flac 02 - Carlos Rivera - Recuérdame (En Vivo desde Hipódromo Palermo).flac 03 - Carlos Rivera - Sería Más Fácil (En Vivo desde Hipódromo Palermo).flac 04 - Carlos Rivera - La Luna del Cielo (En Vivo desde Hipódromo Palermo.flac 05 - Carlos Rivera - Te Esperaba (En Vivo desde Hipódromo Palermo).flac 06 - Carlos Rivera - Regrésame Mi Corazón (En Vivo desde Hipódromo Pale.flac 07 - Carlos Rivera - ¿Cómo Pagarte- (En Vivo desde Hipódromo Palermo).flac 08 - Carlos Rivera - Que Lo Nuestro Se Quede Nuestro (En Vivo desde Hip.flac 09 - Carlos Rivera - Me Muero (En Vivo desde Hipódromo Palermo).flac 10 - Carlos Rivera - Grito de Guerra (En Vivo desde Hipódromo Palermo).flac 11 - Carlos Rivera - Otras Vidas (En Vivo desde Hipódromo Palermo).flac 12 - Carlos Rivera - Sólo Tú (En Vivo desde Hipódromo Palermo).flac 13 - Carlos Rivera - Lo Digo (En Vivo desde Hipódromo Palermo).flac 14 - Carlos Rivera - Bendita Tu Vida (En Vivo desde Hipódromo Palermo).flac https://mega.nz/folder/QZw1mR5Z#OXEHzkD7o28Eg4QkL1MffA Edited March 21, 2022 by sebaextreme Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now