elDOraDO123 Posted February 22, 2019 Report Share Posted February 22, 2019 Bääärenstark!!! 2019 - Die Erste (2019) Genre: SchlagerQuality: mp3/320 kbps Size: 326 MB Tracklist:cd11. Roland Kaiser - Stark2. Maite Kelly - Die Liebe siegt sowieso3. Eloy de Jong - An deiner Seite4. Vanessa Mai - Niemals5. Wolfgang Petry - Wo sind denn all die Helden6. Matthias Reim - Meine Welt7. Ella Endlich - Gut gemacht8. Heino;Wolfgang Petry - Ich atme9. Linda Hesse - Herz voraus10. Olaf Berger - Auf den Strassen nach morgen11. Lindt Bennett - Stille12. Christian Lais - Ganz nah dran13. Laura Wilde - Blicke von dir14. Münchener Freiheit - Ich Brenne Für Dich15. Jenice - Tanz mit mir (Radio Mix)16. Melissa Naschenweng - I steh auf Bergbauernbuam17. Hannah - Du bist so schön18. Die jungen Zillertaler - Tuba Sepp19. Simone & Charly Brunner - Traumtänzer20. Stereoact - Nicht allein sein (feat. Vincent Gross) cd2 1. Thomas Anders;Florian Silbereisen - Sie sagte doch sie liebt mich (feat. Florian Silbereisen)2. Markus;Stereoact - Kleine Taschenlampe brenn' 20193. dArtagnan - In jener Nacht4. Francine Jordi - Lovesong5. Vincent Gross - Nordlichter6. Christin Stark - Der Mann aus meinem Traum7. Nik P. - Wie im Himmel8. Ross Antony - Ich bin, was ich bin9. Jay Khan - Löwenherz (Single Edit)10. Franziska - Du machst es mir nicht leicht11. Mitch Keller - 100.000 Worte12. Sonia Liebing - Nimm Dir was Du brauchst13. Michael Wendler - Einmal noch14. Natasha Sass - Seelenverwandt15. Mary Roos - C'est la vie16. Gerd Christian - Das Leben hat es gut mit uns gemeint (Radio Version)17. Anita & Alexandra Hofmann - Hollywood18. Tina York - Du wirst mich vermissen, wenn ich geh19. Inka Bause - Mit offenen Armen20. Olaf Henning - Besser geht’s nicht (Single-Version) Download: NITROFLARE.COMhttp://nitroflare.com/view/CFEDCD34A1F3472/B_rk_te__2019_.rar UPLOADGIG.COMhttp://uploadgig.com/file/download/9e9Ba75C10781403/B_rk_te__2019_.rar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts