elDOraDO123 Posted January 15, 2019 Report Share Posted January 15, 2019 Hitparade des deutschen Schlagers - Schlagerjuwelen des Jahres 1954 (2018) Genre: Schlager, PopQualität: Mp3, 320 kBit/sGröße: 355 MB Tracklist:1. Peter Alexander, Ernie Bieler, Erwin Halletz - Es liegt was in der Luft2. Caterina Valente - Ganz Paris träumt von der Liebe3. Friedel Hensch & Die Cyprys - Das alte Försterhaus4. Paul Kuhn - Der Mann am Klavier5. Rudi Schuricke - Moulin Rouge6. Peter Alexander - Du bist die Richtige7. Lys Assia - Der erste Kuss8. Mona Baptiste - Das sagt auch der Doktor9. Ernie Bieler, Rudi Hofstetter - Zwei Himmelblaue Augen10. Caterina Valente - O Mama, O Mama, O Mamajo11. Lou Van Burg - Nicolo, Nicolo, Nicolino12. Wolfgang Sauer - Die Glocken der Freude13. Udo Jürgens - Trippe Trapp14. Hula Hawaiian Quartett - Jim, Jonny und Jonas15. René Carol - Deinen Namen, den hab' ich vergessen16. Gerhard Wendland, Margot Hielscher - Schau in meine Augen17. Vico Torriani - Es war einmal ein Matador18. Lonny Kellner - Du, du, du (Laß mein kleines Herz in Ruh)19. Leila Negra - Hei Lili20. Peter Alexander - Jede Frau in Bogota21. Maria Mucke - Heut ist ein Feiertag für mich22. Vico Torriani - Kleine Orangenverkäuferin23. Peter Alexander - Es war in Napoli24. Vico Torriani - Bon Soir, Bon Soir25. Willy Hagara - Capitano26. Caterina Valente - Wenn es Nacht wird in Paris27. Friedel Hensch & Die Cyprys - Heideröslein28. Peter Alexander, Hannelore Bollmann - Ich sing' heut' vergnügt vor mich hin29. René Carol - O Wandersmann30. Vico Torriani - Ein Vis-à-vis wie Sie31. Illo Schieder - Sieben einsame Tage32. Die kleine Cornelia - RO-RO-RO-RO-Robinson (Robinson-Mambo)33. Caterina Valente - Malaguena34. Gerhard Wendland - Hochzeitsglocken35. Peter Alexander - Die schönen Frauen haben immer Recht36. Lys Assia - Heute klopft mein Herz37. Caterina Valente - O Baiao Bongo38. Vico Torriani - Als einst Casanova durch Venedig ging39. Willy Hagara - Eine Melodie geht um die Welt40. Friedel Hensch & Die Cyprys - Buffalo-Baby41. Mona Baptiste - Polly Dolly Du (Die Gipsy-Band)42. Wolfgang Sauer - So verliebt43. Ernie Bieler - Johnny Guitar44. Die Geschwister Fahrnberger - Wenn ein Stern vom Himmel fällt45. Bibi Johns - An jedem Finger zehn46. Lale Andersen - Leis' im Park erklingt die kleine Nachtmusik47. Friedel Hensch & Die Cyprys - Das Blumenlied48. Willy Hagara - Sterne über Colombo49. Detlev Lais - Wunderschöne Carmen50. René Carol - Sonne über der Adria Download: NITROFLARE.COMhttp://nitroflare.com/view/FA66A4EF9BDFB05/Hitp_res_1954__2018_.rar UPLOADGIG.COMhttp://uploadgig.com/file/download/c137419915227890/Hitp_res_1954__2018_.rar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now