elDOraDO123 Posted January 10, 2019 Report Share Posted January 10, 2019 Überflieger - Die ultimativen Schlager Chartstürmer (2019) Genre: SchlagerQuality: mp3/320 kbpsSize: 494 MB Tracklist:cd1 1. Eloy de Jong - Regenbogen2. Anna-Maria Zimmermann - Du hast mir so den Kopf verdreht3. Thomas Anders - Der beste Tag meines Lebens4. Anni Perka - Bitte melde Dich5. Michael Wendler - Wir war`n, wir sind, wir bleiben6. Julia Lindholm - Leb den Moment (Radio Version)7. Norman Langen - Engelexemplar8. Maria Voskania - Gefallener Engel9. Pat - Wenn du da bist (Radio Version)10. Nadine - Der siebte Himmel (war die Hölle)11. Grossstadt Freunde - Alle Wege (Single Edit)12. Alexandra Lexer - Komm schon küss mich13. Frank Lukas - Leider Geil (Radio Mix)14. Linda Fäh - Unendlich wie das Meer15. Jörn Schlönvoigt - Für immer und ewig16. Beatrice Egli - Liebe macht blind17. Maximilian Arland - Liebe in Sicht18. Anna-Carina Woitschack - Ich war erst 1719. Ross Antony - Goldene Pferde20. Andrea Berg - Einmal nur mit Dir alleine sein cd21. Michael Wendler - Gut, dass Männer nie weinen2. Annemarie Eilfeld - Dein Herz ist eine Geisterstadt (Radio-Edit)3. Nino De Angelo - So lang mein Herz noch schlägt4. Maite Kelly - Du glaubst Du kennst mich5. Matthias Reim - Ich hab´ geträumt von Dir6. Monika Martin - Das kleine Haus am Meer7. Olaf - Daumen hoch (für deine Liebe)8. Cathrin Geissler - Zeig mir wie die Liebe ist9. Markus Luca - Sie liebt ihn immer noch10. Laura Wilde - Federleicht11. Florian Timm - Sommer unseres Lebens12. Liane - Du wusstest, dass ich frei sein will13. De Lancaster - Grenzenlos (Dance Mix)14. Alex Rosenrot - Herzensfieber15. Frank Lukas - Komm zurück16. Anni Perka - Tanz auf dem Vulkan17. Peter Wackel - Die Nacht von Freitag auf Montag18. Nadine - Nein Du darfst nicht gehen19. Die Zipfelbuben - Nimm die Beine in die Hand20. Anna-Maria Zimmermann - Tanz cd3 1. Andrea Berg - Die Gefühle haben Schweigepflicht2. Matthias Reim - Verdammt, ich lieb Dich (remastered)3. Anna-Carina Woitschack - Ich wollte nie dein Engel sein4. Ross Antony - Das alles sind wir5. Julia Lindholm - Nur weil es dich gibt6. Norman Langen - Unsre Zeit ist jetzt7. Linda Fäh - Du oder keiner8. Pat - Wenn du kein Engel bist9. Stefanie Hertel;Anita & Alexandra Hofmann - Männerversteher10. Der Benniii feat. Wildecker Herzbuben - Du bist viel zu schön (Radiomix)11. Olaf Berger;Antonia aus Tirol - Was wäre wenn wir Single wär'n (Duett mit Antonia aus Tirol)12. Grossstadt Freunde - Wolken13. Nicole - Alles nur für dich (Radio Version)14. Costa Cordalis - Anita15. Tanja Lasch - Sie ist viel zu jung16. Jörn Schlönvoigt - Alle deine Küsse17. Maria Voskania - Was weißt denn du18. Maximilian Arland - Verliebt in Berlin19. Annemarie Eilfeld - Keine Panik20. Nino De Angelo - Niemals zu alt, um jung zu sein Download: NITROFLARE.COMhttp://nitroflare.com/view/52C8423147EBA1F/Di_mati_age_er__2019_.rar UPLOADGIG.COMhttp://uploadgig.com/file/download/0d341C25Ece3C38c/Di_mati_age_er__2019_.rar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now