musbest Posted June 11, 2018 Report Share Posted June 11, 2018 VA - Best Of Tres Chic (2CD) (2018) FLAC FLAC (tracks) | Easy Listening, Pop, Jazz | 1:48:38 | 2CD | 531 Mb Celebrating the very essence of French cool from a golden age in popular music. Here we gather the very best recordings from across the Très Chic mini-series and enjoy the work of iconic singers and performers including Yves Montand, Charles Aznavour, Françoise Hardy, Juliette Gréco, Jacques Brel, Serge Gainsbourg and Brigitte Bardot. Vive la France! Tracklist:CD1:01. Charles Aznavour - Je M'Votais Déjà02. Sacha Distel - Scoubidou03. Patachou - La Bague A Jules04. Brigitte Bardot - Sidonie05. Gilbert Bécaud - Viens06. Françoise Hardy - Le Temps De L'Amour07. Martial Solal - Duo08. Juliette Gréco - Il Était Une Oie09. Jacques Brel - Clara10. Mick Micheyl - Un Gamin De Paris11. Yves Montand - Les Grands Boulevards12. Line Renaud - Sexe13. Les Double Six - Rat Race14. Serge Gainsbourg - Requiem Pour Un Twisteur15. Johnny Hallyday - Souvenirs, Souvenirs16. Léo Ferré - T'es Chouette17. Annie Cordy - Cigarettes, Whisky Et Petites Pepees18. Eddie Constantine - Ça Me Démange19. Claude Nougaro - Les Don Juan20. Renée Lebas - La Valse Des LilasCD2:01. Sacha Distel - Brigitte02. Jacqueline Danno - Chanson De Lola03. Christian Chevallier - Déambulation Nocturne04. Bobby Lapinte - Framboise05. Corinne Marchand - La Joueuse06. Henri Salvador - Amour De Saint Tropez07. Mouloudji - Comme Un P'tit Coquelicot08. Michel Legrand - Blues Chez Le Bougnat09. Barbara - La Belle Amour10. Catherine Sauvage - Black Trombone11. Zizi Jeanmaire - La Croqueuse De Diamants12. Mercenaires - Quand Tu T'y Mets13. Félix Leclerc - Moi, Mes Souliers14. Art Blakey & The Jazz Messengers - Miguel's Party15. Dalida - Bambino16. Anna Karina - Chanson D'Angela17. Georges Brassens - Je Me Suis Fait Tout Petit18. Isabelle Aubret - La Chanson De Prévert19. Charles Trenet - Route Nationale 720. Jacques Loussier - Prélude No.2 Wdupload.comhttps://www.kprotector.com/p36/5b1dde90756a2 Ausfile.comhttps://www.kprotector.com/p36/5b1ddeb85ec01 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now