Jump to content

Renée Fleming, Pamela Helen Stephen, Anne-Sophie Mutter, Vla

bloomtoo

Recommended Posts

co4d.jpg

Artist: Renée Fleming, Pamela Helen Stephen, Anne-Sophie Mutter, Vladimir Ashkenazy
Title A Celebration
Year Of Release: 2009
Genre: Classical
Quality: Flac
Total Time: 07:09:45
Total Size: 1,8 Gb

01 - Pamela Helen Stephen - L'Enfant et les sortilèges, M.71 Introduction. J'ai pas envie de faire ma page .flac
02 - Anne-Marie Owens - L'Enfant et les sortilèges, M.71 Première partie Bébé a été sage .flac
03 - Pamela Helen Stephen - L'Enfant et les sortilèges, M.71 Première partie Ca m'est égal!.flac
04 - David Wilson-Johnson - L'Enfant et les sortilèges, M.71 Votre serviteur humble, Bergère .flac
05 - David Wilson-Johnson - L'Enfant et les sortilèges, M.71 Première partie Ding, ding, ding, ding.flac
06 - Mark Tucker - L'Enfant et les sortilèges, M.71 Première partie How's your mug .flac
07 - Jacqueline Miura - L'Enfant et les sortilèges, M.71 Première partie Keng-ca-fou, Mah-jong.flac
08 - Pamela Helen Stephen - L'Enfant et les sortilèges, M.71 Oh! Ma belle tasse chinoise! .flac
09 - Elizabeth Futral - L'Enfant et les sortilèges, M.71 Première partie Arrière! Je réchauffe les bons.flac
10 - Anne-Marie Owens - L'Enfant et les sortilèges, M.71 Première partie Adieu, pastourelles!.flac
11 - Pamela Helen Stephen - L'Enfant et les sortilèges, M.71 Première partie Ah! C'est Elle! C'est Elle! .flac
12 - Pamela Helen Stephen - L'Enfant et les sortilèges, M.71 Première partie Toi, le coeur de la rose.flac
13 - Mark Tucker - L'Enfant et les sortilèges, M.71 Deux robinets coulent dans un réservoir! .flac
14 - Pamela Helen Stephen - L'Enfant et les sortilèges, M.71 Première partie Oh! Ma tête!.flac
15 - David Wilson-Johnson - L'Enfant et les sortilèges, M.71 Première partie Duo miaulé.flac
16 - London Symphony Orchestra - L'Enfant et les sortilèges, M.71 Première partie Musique d'insectes, de rainettes.flac
17 - Pamela Helen Stephen - L'Enfant et les sortilèges, M.71 Ah! Quelle joie de te retrouver, Jardin! .flac
18 - Rinat Shaham - L'Enfant et les sortilèges, M.71 Deuxième partie Où es-tu Je te cherche ....flac
19 - Mary Plazas - L'Enfant et les sortilèges, M.71 Deuxième partie Ronde des Chauves-Souris Rends-la moi...tsk,tsk... .flac
20 - London Symphony Orchestra - L'Enfant et les sortilèges, M.71 Danse des rainettes.flac
21 - Rinat Shaham - L'Enfant et les sortilèges, M.71 Deuxième partie Sauve-toi, sotte! Et la cage La cage .flac
22 - Pamela Helen Stephen - L'Enfant et les sortilèges, M.71 Deuxième partie La Cage, c'était pour mieux voir ta pretesse.flac
23 - London Symphony Orchestra - L'Enfant et les sortilèges, M.71 Ah! C'est l'Enfant au couteau .flac
24 - London Symphony Orchestra - L'Enfant et les sortilèges, M.71 Deuxième partie Il a pansé la plaie ....flac
25 - Pamela Helen Stephen - L'Enfant et les sortilèges, M.71 Deuxième partie Il est bon, l'Enfant, il est sage.flac
26 - London Symphony Orchestra - Ma mère l'oye, ballet, M. 62 Prélude Très lent.flac
27 - London Symphony Orchestra - Ma mère l'oye, ballet, M. 62 1.Danse du rouet et Scène - Allegro.flac
28 - London Symphony Orchestra - Ma mère l'oye, ballet, M. 62 2.Pavane de la Belle au bois dormant.Lent - Allegro - Mouvement de Valse modéré.flac
29 - London Symphony Orchestra - Ma mère l'oye, ballet, M. 62 3.Les Entretiens de la Belle et de la Bête.Mouvement de Valse modéré.flac
30 - London Symphony Orchestra - Ma mère l'oye, ballet, M. 62 4.Petit Poucet.Très modéré.flac
31 - London Symphony Orchestra - Ma mère l'oye, ballet, M. 62 5.Laideronnette,Impératrice des pagodes.Mouvement de marche - Allegro - Très modéré.flac
32 - London Symphony Orchestra - Ma mère l'oye, ballet, M. 62 Apothéose Le Jardin féerique.Lent et grave.flac
33 - Anne-Sophie Mutter - Double Concerto For Violin, Contrabass And Orchestra 1. Allegro.flac
34 - Anne-Sophie Mutter - Double Concerto For Violin, Contrabass And Orchestra Interlude.flac
35 - Anne-Sophie Mutter - Double Concerto For Violin, Contrabass And Orchestra 2. Slowly.flac
36 - Anne-Sophie Mutter - Double Concerto For Violin, Contrabass And Orchestra 3. Allegro.flac
37 - Vladimir Ashkenazy - Piano Concerto 1. Moderato.flac
38 - Vladimir Ashkenazy - Piano Concerto 2. Andante Theme & Variations.flac
39 - Vladimir Ashkenazy - Piano Concerto 3. Fast.flac
40 - Kyung Wha Chung - Violin Concerto No.1 in D, Op.19 1. Andantino.flac
41 - Kyung Wha Chung - Violin Concerto No.1 in D, Op.19 2. Scherzo. Vivacissimo.flac
42 - Kyung Wha Chung - Violin Concerto No.1 in D, Op.19 3. Moderato.flac
43 - London Symphony Orchestra - Symphony No.8 In C Minor, Op.65 1. Adagio.flac
44 - London Symphony Orchestra - Symphony No.8 In C Minor, Op.65 2. Allegretto.flac
45 - London Symphony Orchestra - Symphony No.8 In C Minor, Op.65 3. Allegro non troppo.flac
46 - London Symphony Orchestra - Symphony No.8 In C Minor, Op.65 4. Largo.flac
47 - London Symphony Orchestra - Symphony No.8 In C Minor, Op.65 5. Allegretto.flac
48 - London Symphony Orchestra - Symphony in F sharp, op.40 1. Moderato, ma energico.flac
49 - London Symphony Orchestra - Symphony in F sharp, op.40 2. Scherzo Allegro molto - Trio.flac
50 - London Symphony Orchestra - Symphony in F sharp, op.40 3. Adagio Lento.flac
51 - London Symphony Orchestra - Symphony in F sharp, op.40 4. Finale Allegro gaio.flac
52 - Anne-Sophie Mutter - Violin Concerto In D Major, Op.35 1. Moderato nobile.flac
53 - Anne-Sophie Mutter - Violin Concerto In D Major, Op.35 2. Romance Andante.flac
54 - Anne-Sophie Mutter - Violin Concerto In D Major, Op.35 3. Finale Allegro assai vivace.flac
55 - Anne-Sophie Mutter - Violin Concerto Anne-Sophie 1. Moderato.flac
56 - Anne-Sophie Mutter - Violin Concerto Anne-Sophie 2. Cadenza - Slowly.flac
57 - Anne-Sophie Mutter - Violin Concerto Anne-Sophie 3. Andante.flac
58 - Renée Fleming - Three Dickinson Songs 1. As Imperceptibly as Grief.flac
59 - Renée Fleming - Three Dickinson Songs 2. Will There Really Be a Morning.flac
60 - Renée Fleming - Three Dickinson Songs 3. Good Morning Midnight.flac
61 - Wiener Philharmoniker - Diversions (1999) 1. Prologue.flac
62 - Wiener Philharmoniker - Diversions (1999) 2. Passacaglia. Slow.flac
63 - Wiener Philharmoniker - Diversions (1999) 3. Fast.flac
64 - Wiener Philharmoniker - Diversions (1999) 4. Slowly.flac
65 - Renée Fleming - A Streetcar named desire Act 3 I can smell the sea air (Blanche).flac
66 - Wiener Philharmoniker - Sinfonia Domestica, Op.53 Part 1 Theme (Bewegt - Sehr lebhaft - Ruhig).flac
67 - Wiener Philharmoniker - Sinfonia Domestica, Op.53 Part 2 Scherzo (Munter).flac
68 - Wiener Philharmoniker - Sinfonia Domestica, Op.53 Wiegenlied. Mässig langsam und sehr ruhig.flac
69 - Wiener Philharmoniker - Sinfonia Domestica, Op.53 Adagio. Langsam.flac
70 - Wiener Philharmoniker - Sinfonia Domestica, Op.53 Finale. Sehr lebhaft.flac
71 - Wiener Philharmoniker - Der Rosenkavalier Sequences Of Waltzes, TrV 227c & TrV 227a.flac

https://fboom.me/file/f38d835061c04/Ren%C3%A9e_Fleming%2C_Pamela_Helen_Stephen%2C_Anne-Sophie_Mutter%2C_Vladimir_Ashkenazy_-_A_Celebration.part1.rar
https://fboom.me/file/d5b3ad02013b2/Ren%C3%A9e_Fleming%2C_Pamela_Helen_Stephen%2C_Anne-Sophie_Mutter%2C_Vladimir_Ashkenazy_-_A_Celebration.part2.rar
https://fboom.me/file/44339571ea96f/Ren%C3%A9e_Fleming%2C_Pamela_Helen_Stephen%2C_Anne-Sophie_Mutter%2C_Vladimir_Ashkenazy_-_A_Celebration.part3.rar

or

https://takefile.link/kkqqqgwihrou/Ren__e_Fleming__Pamela_Helen_Stephen__Anne-Sophie_Mutter__Vladimir_Ashkenazy_-_A_Celebration.part1.rar.html
https://takefile.link/e8lamettu13f/Ren__e_Fleming__Pamela_Helen_Stephen__Anne-Sophie_Mutter__Vladimir_Ashkenazy_-_A_Celebration.part2.rar.html

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...