elDOraDO123 Posted January 24, 2018 Report Share Posted January 24, 2018 Schlager Stars - Die Ultimative Hitbox (2018) Genre: PopQuality: mp3/320 kbpsSize: 517 MB Tracklist:CD 101. DJ Ötzi/Nik P. - Geboren um dich zu lieben02. Roland Kaiser - Kein Problem (Pop Mix)03. Maite Kelly - Du glaubst Du kennst mich04. Howard Carpendale - Das ist unsere Zeit05. Beatrice Egli - Wo sind all die Romeos06. Vanessa Mai - Ich versprech dir nichts und geb dir alles (Dance Radio Mix)07. Matthias Reim - Alles was ich will08. Christin Stark - Wo ist die Liebe hin09. Ella Endlich - Spuren auf dem Mond10. Feuerherz - Ein Lied auf das Leben11. Anita & Alexandra Hofmann - Keine Liebeslieder!12. Freudenberg & Lais - Leben13. Bernhard Brink - Wenn der Vorhang fällt14. Jürgen Drews - Das ist der Moment15. Michelle - Wir feiern das Leben16. Kerstin Merlin - Eine Nacht oder 1000 Träume (Radio Version)17. Norman Langen - Du bist phänomenal18. Anna-Maria Zimmermann - Himmelblaue Augen (Single Mix)19. Wolfgang Petry - Musik ist mein Leben20. Nino De Angelo - So lang mein Herz noch schlägt21. Uwe Busse - Applaus für dich CD 201. Andrea Berg - Die Gefühle haben Schweigepflicht02. Kerstin Ott - Scheissmelodie (Madizin Single Mix)03. Linda Hesse - Nein04. Michael Wendler - Gut, dass Männer nie weinen05. Fantasy - Dann geh doch06. NIC - Einen Saphir (Radio Edit)07. Ross Antony - Goldene Pferde08. Jörg Bausch - Ich bin in Dich09. Diana Sorbello - So verführerisch (DJ Mix)10. Nico Gemba - Der letzte Fox11. Oliver Frank - Italienische Sehnsucht (New Recorded Maxi Mix)12. Olaf Henning - Cowboy & Indianer (komm' hol das Lasso raus!) (Hit Version)13. Vicky Leandros - Ich weiß, dass ich nichts weiß (Xtreme Sound Remix)14. Marianne Rosenberg - Für immer nur da (Ich bin wie Du) (Bernasconi Edit)15. Peter Wackel - Ich verkaufe meinen Körper16. Lorenz Büffel - Johnny Däpp (Ich will Mallorca zurück)17. Mia Julia - Oh Baby (Originaltitel: Heaven Is a Place On Earth)18. Tim Toupet - Wir sind alle gestört aber geil19. Tobee - Rosalie (Bei Dir komm' ich nicht zum schlafen)20. Voxxclub - Rock Mi21. Dartagnan - Jubel CD 301. Die Amigos - Wie ein Feuerwerk02. Olaf - Komm mit an Bord03. Hertel & Hofmann - Es funktioniert04. Laura Wilde - Rendezvous05. Maximilian Arland - Liebe in Sicht06. Achim Petry - Deine Liebe ist der Wahnsinn07. G.G. Anderson - Denkst du vielleicht an ihn08. Nicole - Wir seh'n uns im Himmel09. Andreas Martin - Niemals Zu Alt (Radio Edit)10. Roland Kaiser - Was weißt Du schon von Liebe (Radio Mix)11. Mary Roos - Discozeitmaschine12. Petra Frey - Fegefeuer (Radio Version)13. Maria Voskania - Gefallener Engel14. Sarah Jane Scott - Hallo Hallo15. Stefan Zauner & Petra Manuela - Ohne dich (schlaf ich heut Nacht nicht ein16. Michael Morgan - Schwerelos17. Oliver Lukas - Du bist das Beste18. Uta Bresan - Kopf oder Zahl (Radio Version)19. Franziska - Sommergefühl (Neuaufnahme)20. Leonard - Krone richten und weitergeh'n21. Calimeros - Schiff ahoi Download: FLORENFILE.COMhttps://florenfile.com/2hrcmdc0hesd/Di_ati_x__2018_.rar.html UPLOADGIG.COMhttps://uploadgig.com/file/download/0De8a17cc0bE4651/Di_ati_x__2018_.rar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now