musbest Posted December 5, 2017 Report Share Posted December 5, 2017 María Dolores Pradera - La Colección Definitiva (4CD) (2017) 2017 | MP3 320 Kbps | 05:04:46 | 731 MBPop | Label: LegacyTracklist:CD11. Maria Dolores Pradera - La Flor de la Canela (Remasterizado)2. Maria Dolores Pradera - Toda una Vida3. Maria Dolores Pradera - Yo Vendo Unos Ojos Negros4. Maria Dolores Pradera Con Sergio Dalma - Procuro Olvidarte5. Maria Dolores Pradera - Son de la Loma6. Maria Dolores Pradera - En Un Rincón del Alma7. Maria Dolores Pradera - El Sí, Que Sí8. Maria Dolores Pradera - Historia de Mi Vida (Remasterizado)9. Maria Dolores Pradera & Ana Belén - La Media Vuelta10. Maria Dolores Pradera - El Rosario de Mi Madre (Remasterizado)11. Maria Dolores Pradera - Tu, Solo Tú12. Maria Dolores Pradera - Islas Canarias (Remasterizado)13. Maria Dolores Pradera - Yo También Tuve 20 Años14. Maria Dolores Pradera con José Mercé - Como Han Pasado los Años15. Maria Dolores Pradera - Milonga Sentimental16. Maria Dolores Pradera - No Me Digas Que No (Remasterizado)17. Maria Dolores Pradera - Luz de Luna18. Maria Dolores Pradera - Que Te Vaya Bonito19. Maria Dolores Pradera Con Pasion Vega - Habaneras de Cadiz20. Maria Dolores Pradera - Canta, Canta, Canta21. Maria Dolores Pradera - Luna Tucumana (En Directo)22. Maria Dolores Pradera - Las Veredas23. Maria Dolores Pradera - Quizas, Quizas, Quizas (feat. Los Sabandeños)24. Maria Dolores Pradera - La Noche de Mi Mal (Remasterizado)25. Maria Dolores Pradera - SombrasCD21. Maria Dolores Pradera - Fina Estampa (Remasterizado)2. Maria Dolores Pradera - María la Portuguesa (Homenaje a Amalia Rodrigues)3. Maria Dolores Pradera - Cuando Vivas Conmigo4. Maria Dolores Pradera - Ansiedad (feat. Los Sabandeños)5. Maria Dolores Pradera - El Rey6. Maria Dolores Pradera - Fuego Lento (Remasterizado)7. Maria Dolores Pradera - Caballo Viejo8. Maria Dolores Pradera con Paloma San Basilio - Cu-Cu-Ru-Cu-Cu Paloma9. Maria Dolores Pradera - Ausencia10. Maria Dolores Pradera Con Victor Manuel - No Sé por Qué Te Quiero11. Maria Dolores Pradera - Cariño Malo12. Maria Dolores Pradera - Fallaste Corazón (Remasterizado)13. Maria Dolores Pradera - Tengo un Pozo en el Alma (Remasterizado)14. Maria Dolores Pradera - Un Viejo Amor15. Maria Dolores Pradera con Estrella Morente - Habanera Imposible16. Maria Dolores Pradera - La Violetera17. Maria Dolores Pradera - Ni en Defensa Propia18. Maria Dolores Pradera - Corazón19. Maria Dolores Pradera - Viene Clareando20. Maria Dolores Pradera - Grítenme Piedras del Campo (Remasterizado)21. Maria Dolores Pradera - Que Ya Se Acabó Tu Amor22. Maria Dolores Pradera - Perfidia (feat. Los Sabandeños)23. Maria Dolores Pradera - Cantame un Pasodoble24. Maria Dolores Pradera - El Arriero25. Maria Dolores Pradera - La PiraguaCD31. Maria Dolores Pradera - El Tiempo Que Te Quede Libre2. Maria Dolores Pradera - No Me Amenaces3. Maria Dolores Pradera Con Diego El Cigala - Lagrimas Negras4. Maria Dolores Pradera - Callecita Encendida5. Maria Dolores Pradera - Pa Todo el Año6. Maria Dolores Pradera - Las Dos Puntas (En Directo)7. Maria Dolores Pradera - Zamba de Mi Esperanza (feat. Los Sabandeños)8. Maria Dolores Pradera - Tu Que Puedes, Vuelvete9. Maria Dolores Pradera con Siempre Así - Sevilla Tiene un Color Especial10. Maria Dolores Pradera - Señora Hermosura11. Maria Dolores Pradera - Se Me Olvido Otra Vez12. Maria Dolores Pradera con Sole Gimenez - Contigo en la Distancia13. Maria Dolores Pradera - Cuando Ya No Me Quieras14. Maria Dolores Pradera - Volver, Volver15. Maria Dolores Pradera - Si un Hijo Quieren de Mí16. Maria Dolores Pradera - Que Seas Feliz, Feliz, Feliz17. Maria Dolores Pradera - En Vano18. Maria Dolores Pradera - Usted19. Maria Dolores Pradera - La Potranca Zaina20. Maria Dolores Pradera - Sapo Cancionero (feat. Los Sabandeños)21. Maria Dolores Pradera - Las Mañanitas22. Maria Dolores Pradera - La Enorme Distancia23. Maria Dolores Pradera - Caminemos24. Maria Dolores Pradera - Mi Mejor Tristeza25. Maria Dolores Pradera - Tu Tenías 20 AñosCD41. Maria Dolores Pradera - Amaneci en Tus Brazos2. Maria Dolores Pradera - Limeña (Remasterizado)3. Maria Dolores Pradera - No Volveré4. Maria Dolores Pradera Con Joan Manuel Serrat - Tu Nombre Me Sabe a Hierba5. Maria Dolores Pradera - Gorrioncillo Pecho Amarillo6. Maria Dolores Pradera - Tú Me Acostumbraste (Remasterizado)7. Maria Dolores Pradera - Quisiera Amarte Menos (Remasterizado)8. Maria Dolores Pradera - Que Nadie Sepa Mi Sufrir (Remasterizado)9. Maria Dolores Pradera - Caballo Prieto Azabache (En Directo)10. Maria Dolores Pradera - Noche de Ronda (feat. Los Sabandeños)11. Maria Dolores Pradera - María Dolores (Remasterizado)12. Maria Dolores Pradera - El Talismán13. Maria Dolores Pradera - Te Solté la Rienda14. Maria Dolores Pradera - La Hija de Don Juan Alba15. Maria Dolores Pradera - De Carne y Hueso16. Maria Dolores Pradera - Amarraditos17. Maria Dolores Pradera - No Lo Llames18. Maria Dolores Pradera Con Raphael - Gracias a la Vida19. Maria Dolores Pradera - Caballo de Paso (Remasterizado)20. Maria Dolores Pradera - Nube Gris21. Maria Dolores Pradera - Si Se Calla el Cantor22. Maria Dolores Pradera - Rocio23. Maria Dolores Pradera - Guitarras, Lloren Guitarras (Remasterizado)24. Maria Dolores Pradera - ¡Qué Bonito!25. Maria Dolores Pradera Con Joaquin Sabina - La Flor de la Canela Uploadgig.comhttps://www.kprotector.com/p36/5a25a0ba52b7d Tezfiles.comhttps://www.kprotector.com/p36/5a25a0e0cff8a Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now