malagon Posted November 20, 2017 Report Share Posted November 20, 2017 V.A. Cadena Dial 2017: Lo Mejor De Nuestra Música (2017) Genero: PopFormat: MPEG AudioFormat version: Version 1Format profile: Layer 3Bit rate mode: ConstantTipo de Archivo: MP3Channel(s): 2 channelsSampling rate: 44.1 KHzBit Rate: 320 kbpsTamaño: 356 MB CD1:1 SUBEME LA RADIO (feat. Descemer Bueno & Zion & Lennox) – Enrique Iglesias2 Invisible – Malú3 Despacito – Luis Fonsi4 Me Enamoré – Shakira5 Amor Planetario – Manuel Carrasco6 Fiebre – David Bisbal7 La Lluvia en los Zapatos – Leiva8 Vuelves – Sweet California & CD99 Que Se Mueran de Envidia (feat. Carla Morrison) – Dani Martín10 Míranos – Alex Ubago11 Diciembre – La Oreja de Van Gogh12 La Casa No Es Igual – Melendi13 Cosas Que No Quise Decirte (with Marco Mengoni) – Funambulista14 Por Pedir Pedí (feat. Mario Domm) – Antonio Orozco15 Concierto Salvaje – M-Clan16 La Tormenta – Pastora Soler17 Hasta Que Salga el Sol (feat. Lucia Gil) – Atacados18 Noche de San Juan – Merche19 Lumbra (feat. Shaggy) – Cali y El Dandee20 Qué Gano Olvidándote – Reik21 Ando Buscando – Carlos Baute & Piso 21 CD2:1 Complicidad – Vanesa Martín2 Lo Niego Todo – Joaquín Sabina3 Deja vu – Prince Royce & Shakira4 Tú Me Obligaste – Antonio José & Cali y El Dandee5 Felices los 4 – Maluma6 Amor Con Hielo – Morat7 Bailarina – Maldita Nerea8 Las Ocho y Diez – Conchita9 Girasoles – Rozalén10 Sé Que Te Duele (feat. Morat) – Alejandro Fernández11 Qué Me Has Hecho (feat. Wisin) – Chayanne12 Espectacular – Fangoria13 Solo Tú – Sergio Dalma14 Casi Humanos – Dvicio15 Carita de Buena – Efecto Pasillo16 La Tormenta (Acústico) – Sidecars17 Aire – David Otero18 Blackjack – Revolver19 En la Memoria de la Piel – Rosana20 3 A.M. (feat. Tommy Torres) – Jesse & Joy21 Dale Luz – Antonio Carmona http://lupaste.com/?v=26283 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now