elDOraDO123 Posted July 15, 2017 Report Share Posted July 15, 2017 Schlager Aktuell Vol. 11 (2017) Genre: Pop, SchlagerQuality: MP3, 320 KbpsTotal Time: 02:26:33Total Size: 363 MB Tracklist: CD1:1. Andrea Berg - Ich werde lächeln wenn Du gehst2. KLUBBB3 - Jetzt erst recht!3. Howard Carpendale - Heut beginnt der Rest deines Lebens4. Roland Kaiser - Halt mich noch einmal fest5. Michelle - So schön ist die Zeit6. Maite Kelly - Sieben Leben für dich7. DJ Ötzi - A Mann für Amore (Single Mix)8. Beatrice Egli - Wo sind all die Romeos9. Feuerherz - Eine aus Millionen10. Kerstin Ott - Scheissmelodie (Madizin Single Mix)11. Anna-Maria Zimmermann - Himmelblaue Augen (Single Mix)12. Annemarie Eilfeld - Keine Panik13. Nockalm Quintett - Solange du mich liebst14. Calimeros - Du bist einfach spitze15. Nik P. - Frieden16. Nino de Angelo - So lang mein Herz noch schlägt17. Freudenberg & Lais - Männer und Frauen18. Ella Endlich - Spuren auf dem Mond19. Patrick Lindner - Adio Amore20. Höhner - Sing mit mir!21. Die Zipfelbuben - Nimm die Beine in die Hand22. Santiano - Johnny Boy CD2:1. Claudia Jung - Doch morgen werd' ich wirklich geh'n2. Marc Pircher - Warum gerade ich3. Pia Malo - Du bist dabei4. Matthias Steiner - Zurückgeliebt5. Monika Martin - Sehnsucht nach Liebe6. Anna-Carina Woitschack - Ich wollte nie dein Engel sein7. Jonathan Zelter - Abenteuerzeit (Radio Version)8. Markus - Macht die Herzen frei9. Maximilian Arland - Liebe in Sicht10. Nicole - Zerrissenes Herz11. Andreas Martin - Ey, was geht ab12. Truck Stop - Made In Germany13. Olaf Berger - La Fiesta14. G.G. Anderson - Denkst du vielleicht an ihn15. Norman Langen - Engelexemplar16. Andrea Jürgens - Vergiss mich nie17. Sandro - Verliebt18. Stefanie Hertel - S Annel mit'n Kannel19. Oesch's die Dritten - Sing ganz laut20. Kastelruther Spatzen - Heimat21. Anni Perka - Liebe lebt ewig22. Berny - Du bist Himmel und Hölle23. Michele Joy - Verfluchte Samstagnacht Download: uploadgig.com https://uploadgig.com/file/download/f355df1cdc1Ceb2a/Sc_ell_Vol._11__2017_.rar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now