musbest Posted July 6, 2017 Report Share Posted July 6, 2017 VA - Mega Retro [4CD Box Set] (2004) FLAC French Pop, Chanson, Easy ListeningFLAC (tracks +.cue,log,scans) | 4:55:47 | 970 mb Tracklist:CD 101. La Vie En Rose - Edith Piaf02. Douce France - Charles Trenet03. Plus Bleu que Tes Yeux - Charles Aznavour04. La Chasse Aux Papillons - Georges Brassens05. La Ballade des Balladins - Gilbert Becaud06. Les Enfants qui s'Aiment - Juliette Greco07. Les Grands Boulevards - Yves Montand08. Barbara - Les Frères Jacques09. Mexico - Luis Mariano10. Jezebel - Dario Moreno11. La Route Fleurie - Georges Guétary12. Mon Amant de Saint Jean - Lucienne Delyle13. Sous le Ciel de Paris - Jacqueline Franois14. Bal, Petit Bal - Franis Lemarque15. Et Bailler Et Dormir - Eddie Constantine16. Rue Lepic - Patachou17. Le Chien Dans La Vitrine - Patachou18. Mes Jeunes Années - Les Compagnons de la Chanson19. La Complainte des Infidèles - Mouloudji20. Pigalle - Georges Ulmer21. L'Ile Saint Louis - Leo Ferré22. La Marche de Menimontant - Maurice Chevalier23. Tout Va Très Bien, Madame la Marquise - Ray Ventura & ses Collégiens24. Le Petit Rat - Suzy Solidor25. Maman, Papa - Patachou & Georges BrassensCD 201. Charles Trenet - Que Reste-Il De Nos Amours02. Edith Piaf - L'Hymne A L'Amour03. Georges Brassens - J'Ai Rendez-Vous Avec Vous04. Charles Aznavour - Couchés Dans Le Foin05. Les Compagnons De La Chanson - C'Etait Mon Copain06. Frehel - La Java Bleue07. Lucienne Boyer - Parlez-Moi D'Amour08. Bourvil - A Joinville Le Pont09. Rina Ketty - J'Attendrai10. Dario Moreno - Viens11. Luis Mariano - L'Amour Est Un Bouquet De Violettes12. Tino Rossi - Méditérranée13. Francis Lemarque - Les Routiers14. Gilbert Becaud - Mes Mains15. Les Freres Jaques - La Saint Médard16. Juliette Greco - La Chanson De Barbara17. D. Renhardt & R. Ventura & A. Dassary - Siffler En Travaillant18. Elyane Celys - Un Jour Mon Prince Viendra19. Georges Guetary - Robin Des Bois20. Henri Salvador - Le Loup, La Bichette Et Le Chevalier21. Yves Montand - Du Soleil Plein La Tête22. Jean Gabin - Quand On S'Promène Au Bord De L'Eau23. Jacqueline Francois - Mademoiselle De Paris24. Mouloudji - Comme Un P'Tit Coquelicot25. Line Renaud - Ma P'Tite FolieCD 301. Yves Montand - A Paris02. Edith Piaf - Padam Padam03. Charles Trenet - Ménilmontant04. Mouloudji - Un Jour Tu Verras05. Juliette Greco - Si Tu T'Imagines06. Charles Aznavour - Poker07. Catherine Sauvage - Paris Canaille08. Georges Brassens - Le Parapluie09. Gilbert Becaud - Les Croix10. Leo Ferre - Le Pont Mirabeau11. Francis Lemarque - Le Petit Cordonnier12. Felix Leclerc - Moi Mes Souliers13. Bourvil - La Tactique Du Gendarme14. Fernandel - Félicie Aussi15. Jacqueline Francois & Henri Deker - Thé Pour Deux16. Patachou - Le Bricoleur17. Les Freres Jaques - La Queue Du Chat18. Henri Salvador - L'Abeille Et Le Papillon19. Mirelle & Jean Sablon - Puisque Vous Partez En Voyage20. Jean Sablon - Vous Qui Passez Sans Me Voir21. Eddie Constantine & Edith Piaf - C'Est Toi22. Les Compagnons De La Chanson - Le Galérien23. Luis Mariano - Rossignol24. Lina Margy - Ah Le Petit Vin Blanc25. Tino Rossi - MarinellaCD 401. Gilbert Becaud - Quand Tu Danses02. Charles Aznavour - Me Que Me Que03. Felix Leclerc - Le Petit Bonheur04. Juliette Greco - Les Feuilles Mortes05. Charles Trenet - La Mer06. Edith Piaf - Johnny Tu N'Es Pas Un Ange07. Henri Salvador - Maladie D'Amour08. Leo Ferre - La Chanson Du Scaphandrier09. John William - Si Toi Aussi Tu M'Abandonnes10. Catherine Sauvage - Les Amoureux Du Havre11. Les Freres Jacques - Rue Saint-Vincent12. Annie Cordy - Bonbons, Caramels Et Chocolats13. Yves Montand - Quand Un Soldat14. Patachou - Tiré L'Aiguille15. Georges Brassens - Les Amoureux Des Bancs Publics16. Francis Lemarque - Toi, Tu Ne Ressembles A Personne17. Mick Micheyl - Un Gamin De Paris18. Luis Mariano - La Belle De Cadix19. Leo Marjane - La Chapelle Au Clair De Lune20. Dario Moreno - Misirlou21. Fernandel - On M'Appelle Simplet22. Bourvil - Les Crayons23. Maurice Chevalier - Paris Sera Toujours Paris24. Mouloudji - Rue De Lappe25. Ray Ventura & Ses Collegiens - Qu'Est-Ce Qu'On Attend Pour Etre Heureux Rapidgator.nethttp://urle.co/vPOjZ Nitroflare.comhttp://urle.co/0JtjoxUVQzxG Uploadgig.comhttp://urle.co/8Ald7ULm7Ts Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now