musbest Posted December 15, 2016 Report Share Posted December 15, 2016 VA - Douce France 100 Best of French Songs (2016) Artist: VATitle: Douce France 100 Best of French SongsRelease: 2016Style: Pop, ChansonTracks: 100Audio: mp3 | 320 kbpsSize: 682.99 MBTime: 04:40:44Tracklist: 01. Charles Trenet - Douce France02. Edith Piaf - La Vie En Rose03. Georges Brassens - La Mauvaise Reputation04. Johnny Hallyday - Retiens La Nuit05. Charles Aznavour - Je M'voyais Deja06. Jacques Brel - La Valse A Mille Temps07. Dalida - Bambino08. Claude Nougaro - Le Jazz Et La Java09. Claude Francois - Belles Belles Belles10. Brigitte Bardot - La Madrague11. Sheila - L'ecole Est Finie12. Edith Piaf - Sous Le Ciel De Paris13. Charles Trenet - Que Reste-T'il De Nos Amours 14. Yves Montand - C'est Si Bon15. Josephine Baker - J'ai Deux Amours16. Fernandel - Felicie Aussi17. Boris Vian - Le Deserteur18. Sheila - Premiere Surprise-Partie19. Claude Francois - Si J'avais Un Marteau20. Georges Brassens - Chanson Pour L'auvergnat21. Johnny Hallyday - Souvenirs Souvenirs22. Boris Vian - J'suis Snob23. Francoise Hardy - Tous Les Garcons Et Les Filles24. Hugues Aufray - Santiano25. Claude Nougaro - Le Cinema26. Serge Gainsbourg - La Chanson De Prevert27. Gilbert Becaudgilbert Becaud, Les Reedles Reed - Et Maintenant28. Henri Salvador - Le Lion Est Mort Ce Soir29. Charles Aznavour - Les Comediens30. Jacques Brel - Le Plat Pays31. Jeanne Moreaubassiakjeanne Moreau, Bassiak - Le Tourbillon (From Jules Et Jim)32. Django Reinhardt - Minor Swing33. Georges Brassens - J'me Suis Fait Tout Petit34. Charles Trenet - La Mer35. Dick Rivers Les Chats Sauvages - Twist A Saint-Tropez36. Les Chaussettes Noires - Be Bop A Lula37. Andre Bourvilbourvil, Jerry Mengo Son Orchestrejerry Mengo Son Orchestre - C'etait Bien Au Petit Bal Perdu38. Petula Clarkpeter Knight Son Orchestrepetula Clark, Peter Knight Son Orchestre - Chariot39. Fernandel - Le Tango Corse40. Serge Gainsbourg - L'eau A La Bouche41. Andre Bourvil - La Tactique Du Gendarme Du Film Le Roi Pandore (Du Film Le Roi Pandore)42. Juliette Greco - Jolie Mome43. Johnny Hallyday - Elle Est Terrible44. Francoise Hardy - Le Premier Bonheur Du Jour (Remastered)45. Charles Aznavour - For Me...formidable46. Georges Brassens - Mourir Pour Des Idees47. Jean Ferrat - Nuit Et Brouillard48. Alain Barriere - Elle Etait Si Jolie49. Marie Laforet - Les Vendanges De L'amour50. Richard Anthony - C'est Ma Fete51. Francoise Hardy - Le Temps De L'amour52. Charles Trenet - Boum53. Charles Aznavour - Et Pourtant54. Sylvie Vartan - I'm Watching55. Johnny Hallyday - Pour Moi La Vie Va Commencer56. Charles Aznavour - La Mamma57. Patricia Carli - Demain Tu Te Maries (Arrete, Arrete, Ne Me Touche Pas)58. Jeanne Moreau - J'ai La Memoire Qui Flanche59. Leo Ferre - Paname60. Johnny Hallyday - Laisse Les Filles61. Frank Alamo - Ma Biche62. Enrico Macias - Enfants De Tous Pays63. Johnny Hallyday - Da Dou Ron Ron64. Sheila - Le Sifflet Des Copains65. Juliette Greco - Il N'y A Plus D'apres66. Sylvie Vartan - Si Je Chante67. Juliette Greco - La Javanaise68. Andre Bourvil - Salade De Fruits69. Dalida - Itsi Bitsi Petit Bikini70. Sacha Distel - Scoubidou71. Jacques Brel - Quand On A Que L'amour72. Richard Anthony - Nouvelle Vague73. Guy Beart - L'eau Vive74. Boris Vian - Complainte Du Progres Les Arts Menagers (Les Arts Menagers)75. Georges Brassens - Les Amoureux Des Bancs Publics76. Tino Rossi - Petit Papa Noel77. Line Renaud - Que Sera Sera78. Claude Francois - Dis-Lui79. Henri Salvador - Le Loup, La Biche Et Le Chevalier80. Line Renaud - Etoile Des Neiges81. Juliette Greco - Si Tu T'imagines82. Leo Ferre - A Saint-Germain-Des-Pres83. Charles Trenet - Le Soleil Et La Lune84. Andre Bourvil - Ballade Irlandaise (Un Oranger)85. Serge Gainsbourg - L'alcool86. Edith Piaf - La Foule87. Yves Montand - Grands Boulevards88. Django Reinhardt - Les Yeux Noirs89. Jacques Brel - Ne Me Quitte Pas90. Charles Trenet - Y'a D'la Joie91. Georges Brassens - Le Gorille92. Edith Piaf - Non, Je Ne Regrette Rien93. Marcel Mouloudji - Comme Un P'tit Coquelicot94. Dalida - Garde-Moi La Derniere Danse95. Claude Nougaro - Une Petite Fille96. Claude Nougaro - Ma Fleur97. Andre Bourvil - Les Sourires De Paris98. Adamo - Tombe La Neige99. Henri Salvador - Maladie D'amour100. Serge Gainsbourg - Le Poinconneur Des Lilas Turbobit.net http://www.kprotector.com/p36/58520ac916f72 HitFile.net http://www.kprotector.com/p36/58520ae87a965 Oboom.com http://www.kprotector.com/p36/58520b0c26bb6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now