ferrodqui Posted March 22, 2016 Report Share Posted March 22, 2016 Artista: VA Titulo: VA - 40 Años de No 1 en Español Los 50s 60s 70s y 80s (2013)Estilo: PopCalidad: 320 kbps, 44100 Hz, Joint Stereo Tamaño: 394 Mb VA - 40 Años de No 1 en Español Los 50s 60s 70s y 80s (2013)Adamo - Cae la NieveAndrés Do Barro - Me Estoy Volviendo LocoAndy Russell - Soy un ExtrañoBacchelli - AbrazameBonet de San Pedro - Bajo el Cielo de PalmaBraulio - Dejalo VolverBurning - Mueve Tus CaderasConcha Velasco - Chica Ye YeDanny Daniel - ¿te Quedas Con el o Te Vienes Conmigo_Elsa Baeza - CredoEmilio José - SoledadFrida Boccara - La Casa del Sol NacienteGloria Lasso - Luna de MielIsabel Montero - Cada Parte de TiJeanette - Soy RebeldeJimmy Fontana - El MundoJohnny Charlie - La YenkaJorge Sepúlveda - Mirando Al MarJosé Guardiola - Soy AmericanoJuan Bau - La Estrella de DavidKarina - El Baul de los RecuerdosLorenzo Santamaria - Para Que No Me OlvidesLos 3 Sudamericanos - Me Lo Dijo PerezLos 5 Latinos - Un TelegramaLos Albas - Los Ejes de Mi CarretaLos Amaya - VeteLos Angeles - Mañana_ MañanaLos Burros - HuesosLos Diablos - Un Rayo de SolLos Gritos - La Vida Sigue IgualLos Idolos - No Desperdicies Tu AmorLos Mismos - El PuenteLos Mustang - La PlagaLos Payos - Maria IsabelLos Salvajes - Nacido para Ser SalvajeLos Stop - Tres Cosas - Salud_ Dinero y AmorMari Trini - Yo No Soy EsaMicky - Enseñame a CantarMochi - Mami PanchitaNicola Di Bari - Corazon GitanoPop Tops - Mamy BlueRichard Anthony - En Aranjuez Con Tu AmorRita Pavone - Como Tu No Hay NingunoRumba Tres - No Se_ No SeSandro Giacobbe - El Jardin ProhibidoSantabarbara - CharlySantabarbara - Donde Estan Tus Ojos NegrosSergio Facheli - FuegoTahúres Zúrdos - Miles de BesosTony Ronald - Help_ Get Me Some HelpVíctor Manuel - El Abuelo Vitor VA - 40 Años de No 1 en Español Los 50s 60s 70s y 80s (2013)_ok.rar VA - 40 Años de No 1 en Español Los 50s 60s 70s y 80s (2013)_ok.rar Link to comment Share on other sites More sharing options...
quijote47 Posted April 14, 2016 Report Share Posted April 14, 2016 Los links estan rotos, archivos borrados, por Favor Podrias resubirlos?, mil Gracias. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now