ferrodqui Posted January 30, 2016 Report Share Posted January 30, 2016 Artista: Placido Domingo Titulo: Placido Domingo - The Best of Placido Domingo (2016)Estilo: clasicaCalidad: 320 kbps, 44100 Hz, Joint Stereo Tamaño: 731 Mb Placido Domingo - The Best of Placido Domingo (2016)01 Placido Domingo, Nello Santi - Rigoletto - Act IV La donna e mobile02 Placido Domingo, Sherrill Milnes - Rigoletto - Act III Ella mi fu rapita! ...Parmi veder le lagrime03 Placido Domingo, Georg Solti - La boheme - Act I Che gelida manina04 Placido Domingo, Montserrat Caballe, Georg Solti - La boheme - O soave fanciulla05 Placido Domingo - Act I Se quel guerrier...Celeste Aida06 Placido Domingo, Zubin Mehta, Ryland Davies - Il trovatore - Ah, si, ben mio coll'essere07 Placido Domingo, Zubin Mehta - Il trovatore - Act III Scene 2 Di quella pira08 Placido Domingo, Paul Plishka - Tosca - Act I Dammi i colori...Recondita armonia09 Placido Domingo - Turandot - Act I Non piangere, Liu10 Placido Domingo - Un Ballo in Maschera - Act I Barcarola Di' tu se fedele il flutto m'aspetta11 Placido Domingo, Sherrill Milnes - La traviata - Act II Lunge da lei ...De'miei bollenti spiriti12 Placido Domingo, Zubin Mehta - Tosca - Act III E lucevan le stelle13 Placido Domingo - Vogliatemi bene (Bimba dagli occhi)14 Placido Domingo - La traviata, Act II, Scene 1, Aria15 Placido Domingo, Luis Cobos - Turandot, Act III Nessun dorma16 Placido Domingo, Edward Downes - Luisa Miller - Act II The Intrigue Scene III Oh! fede negar potessi; Quando le sere al placido17 Placido Domingo, Sherrill Milnes, Anton Guadagno - Don Carlo - Act I E lui! desso! L'Infante! ...Dio, che nell'alma infondere18 Placido Domingo, Frank Little, Paul Plishka, Malcolm King, James Levine - Otello - Act IV Niun mi tema19 Placido Domingo, Nello Santi - I Pagliacci - Act I Recitar! Mentre preso; Vesti la giubba20 Placido Domingo, Nello Santi - L'arlesiana - Act II Lamento di Federico E la solita storia21 Placido Domingo - Carmen - Act II La fleur que tu m'avais jetee22 Placido Domingo, Nello Santi - Martha - Act III M'appari tutt'amor23 Placido Domingo, Edward Downes - Lohengrin - Act III In fernem Land24 Placido Domingo - The Magic Flute Wie stark ist nicht dein Zauberton (Vocal)25 Placido Domingo, Edward Downes - Don Giovanni - Act II Scene 2 Il mio tesoro26 Placido Domingo, Nello Santi - L'elisir d'amore - Act II Una furtiva lagrima27 Placido Domingo, James Levine - Andrea Chenier - Act I Un di all'azzurro spazio guardi profondo28 Placido Domingo, Edward Downes - Werther - Act III Pourquoi me reveiller29 Placido Domingo, Nello Santi - Manon - Act III Je suis seul!; Ah! fuyez, douce image30 Placido Domingo - Faust - Act III Quel trouble inconnu; Salut! demeure chaste et pure31 Placido Domingo, Nello Santi - Mi batte il cor; O Paradiso; Deh! ch'io ritorni32 Placido Domingo - Romeo et Juliette - Act II L'amour! L'amour!; Ah! Leve-toi, soleil33 Placido Domingo, Edward Downes - Kuda vy udallis34 Placido Domingo, James Levine - Cavalleria Rusticana - Mamma, mamma! Quel vino e generoso35 Placido Domingo, Sherrill Milnes, London Symphony Orchestra, Anton Guadagno - Les Pecheurs de perles - Act I Au fond du temple saint36 Placido Domingo - Un Uomo tra la Folla38 Placido Domingo - Ideale39 Placido Domingo - West Side Story Maria40 Placido Domingo - Torna a Surriento41 Placido Domingo - Hear My Song (Vocal)42 Placido Domingo - My Life for a Song43 John Denver With Placido Domingo - Annie's Song (Voice)44 Placido Domingo - Yesterday45 Placido Domingo - Il mio cuore va - My Heart Will Go On46 John Denver With Placido Domingo - Perhaps Love47 Placido Domingo - Autumn Leaves48 Placido Domingo - Plaisir d'amour49 Placido Domingo - Eternally50 Placido Domingo - La coscienza51 Placido Domingo - The Gift of Love52 Placido Domingo - Amore glorificato53 Placido Domingo - Gratitude54 Placido Domingo, Die Wiener Sangerknaben, Wiener Symphoniker, Helmuth Froschauer - Ave Maria55 Placido Domingo - Serse, HWV 40, Act I Ombra mai fu (Largo)56 Placido Domingo, Die Wiener Sangerknaben - Agnus Dei (Intermezzo)57 Placido Domingo, Die Wiener Sangerknaben - Panis Angelicus58 Placido Domingo, Michael Bolton - Children of Christmas (Voice)59 Placido Domingo - Mediterraneo60 Placido Domingo - Alma Latina61 Placido Domingo - Granada62 Placido Domingo - Siboney63 Placido Domingo - Malaguena64 Placido Domingo - De Mexico a Buenos Aires65 Placido Domingo - El Humahuaqueno - Caballo viejo - Moliendo cafe66 Placido Domingo - Manha de carnaval - Aquarela do Brasil67 Placido Domingo - La Paloma68 Placido Domingo - Aranjuez69 Placido Domingo - Besame mucho70 Placido Domingo - Jalousie71 Placido Domingo - Perfidia - Frenesi - La ultima noche72 Placido Domingo - Paloma querida73 Placido Domingo - La malaguena74 Placido Domingo - Ayudame, Dios mio75 Placido Domingo - Yo soy mexicano76 Placido Domingo - Quiereme mucho77 Placido Domingo - La Negra Noche78 Placido Domingo - Total Placido Domingo - The Best of Placido Domingo (2016).rar Placido Domingo - The Best of Placido Domingo (2016).rar Placido Domingo - The Best of Placido Domingo (2016).rar Placido Domingo - The Best of Placido Domingo (2016).rar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now