elDOraDO123 Posted December 23, 2015 Report Share Posted December 23, 2015 Glanzlichter der Weihnacht - Schlager(2010) Genre: Pop, Weihnachtslied Country: Germany Audio Codec: MP3 Audio Bitrate: 192 kbps Duration: 00:48:57 Total Size: 68 MB Tracklist: 01 - Roy Black - Weihnachten bin ich zu Haus 02 - Karel Gott - Kommet ihr Hirten 03 - Vicky Leandros - Leise rieselt der Schnee 04 - Hanne Haller - Ram tam tam Weihnachten fängt an 05 - Howard Carpendale - Ich wollt' dir nur frohe Weihnachten wünschen 06 - Bernhard Brink - Jingle Bells 07 - Peggy March - Weihnachten lebt 08 - Lena Valaitis - Ein schöner Tag (Amazing Grace) 09 - G.G. Anderson - Du bist mein Weihnachtsstern 10 - Patrick Lindner - Ein Gefühl wie Weihnachten 11 - Wencke Myhre - Morgen Kinder wird s was geben 12 - Peter Alexander - Waren auch die Kinder brav 13 - Vico Torriani - Zwei spuren im Schnee 14 - Fernando Express - Weihnachten am alten Dom 15 - Semino Rossi - Una Nueva Navidad 16 - Nana Mouskouri - Ave Maria UPLOADED.NET DOWNLOAD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now