elDOraDO123 Posted August 11, 2015 Report Share Posted August 11, 2015 Der Deutsche Schlager Herbst 2015 (2015) Genre: Pop, Schlager Number of tracks: 45 Quality: mp3 | 320 kbps Size: 371.12 MB Tracklist: CD 1 01. Monika Martin - Das Kleine Haus Am Meer 02. Vito Rosso - Gloria 03. Patrick Lindner - Von New York Bis Zu Den Sternen 04. Silvanas - Adio Maria 05. Alexandra Lexer - Uns Bleibt Ja Die Nacht 06. Markus Luca - Finderlohn 07. Annemarie Eilfeld - Verliebt In Das Leben (Radio Edition) 08. Olaf Berger - Ich Wein' Dir Keine Traenen Hinterher 09. Uta Bresan - Empfaenger Unbekannt 10. Uwe Busse - Girlfriends 11. Nicole - Hello, Mrs. Sippi 12. Wind - Heb' Dir Ein Bisschen Liebe Auf 13. Linda Feller - Der Kuss 14. Tom Astor - Wir Woll'n Leben, Solange Wir Leben (Red River Valley) 15. Truck Stop - Arizona, Ariozona CD 2 01. Daniela Alfinito - Das Ist Sehnsucht 02. Joern Schloenvoigt - Keine Kuesst Wie Du 03. Linda Faeh - Du Bist Der Wind In Meinen Fluegeln 04. Andre Stade - 2000 Meilen 05. Maria Voskania - Nichts Anzuziehen 06. Tommy Steiner - Bei Dir Hab' Ich Ein Gefuehl 07. Vicky Leandros - Liebe 08. Hansi Hinterseer - Und Ich Will Deinen Herzschlag Spueren 09. Andrea Juergens - In Deinen Armen 10. Oliver Thomas - Herzmission 11. Ireen Sheer - Ich Hab' Den Himmel Geseh'n 12. Hein Simons - Lass Mich Nicht Laenger Warten 13. Elke Martens - Ich Bin Verliebt 14. Michael Heck - Blue California 15. Captain Cook & Seine Singenden Saxophone - Ich Denke Immer Noch An San Francisco CD 3 01. Ross Antony - Blinder Kavalier 02. Anna-Maria Zimmermann - Dich Gibt Es 1000 Mal Noch Besser 03. G.G. Anderson - Naechte Aus Gold 04. Calimeros - Das Mit Dir Geht Unter Die Haut 05. Andrea Berg - Wer Von Uns 06. Costa Cordalis - Heute Nacht 07. Markus - Germany Is Sexy 08. Isabel Varell - Lass Die Eifersucht 09. Melissa Naschenweng - Bezaubernde Jeannie 10. Max Janda - Wart' Auf Mi 11. Tina York - Ciao, Mein Lieber - Ciao! 12. Axel Becker - Saltos Mit Dem Herz 13. Ingrid Peters - Eines Tages Vielleicht 14. Andreas Lebbing - Jemand Wie Du 15. Michael Hirte feat. Udo Wenders - I Am From Austria UPLOADED.NET DOWNLOAD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now