elDOraDO123 Posted July 30, 2015 Report Share Posted July 30, 2015 Bääärenstark!!! Sommer 2015 (2015) Style: Pop Quality: 320 Kbps Size: 498 MB Tracklist: CD1: 1. Andreas Gabalier - Das kleine Haus 2. Andrea Berg - Traumer wie wir 3. Wolkenfrei - Wolke 7 4. Voxxclub - Seele Der Ferne 5. Beatrice Egli - Sommer 6. Nik P. - Wenn dein Herz nach Hause kommt 7. Mary Roos - Entspann dich 8. Max Mutzke - Welt hinter Glas (Radio Edit) 9. Johnny Logan & Olaf Berger - The way she looks at you (So sieht sie mich nicht) (Radio Version) 10. Stefan Zauner & Petra Manuela - Das was man am meisten will 11. Franziska - Das Thermometer steigt (Radio Edit) 12. Isabel Varel - Ich habe Zeit 13. Die Cappuccinos - Rosanne 14. Vanessa Mai - Mein Herz schlagt Schlager 15. Ross Antony - Bewundernswert 16. Kristina Bach - Ich tu's mit dir 17. Fantasy - Wenn die Sehnsucht nach mir in dir brennt 18. Daniela Alfinito - Das ist Sehnsucht 19. Roland Kaiser - All die Jahre 20. Andreas Martin - Unter dem Regenbogen 21. Anna-Maria Zimmermann - Du hast mir so den Kopf verdreht CD2: 1. Jurgen Drews - Wie im Himmel so auf Erden 2. Feuerherz - Verdammt guter Tag 3. Claudia Jung - Alles was ich brauche bist du 4. Charly Brunner & Simone - Buongiorno amore 5. Christian Lais - 7x 6. Nicole - Frag mich nicht 7. Gerd Christian - Der letzte Tanz 8. Gaby Baginsky - Verdammt noch mal 9. Marco & Diana - Sommerherzen 10. Pia Malo - Der Grund warum ich traum' 11. G.G. Anderson - Nachte aus Gold 12. Uta Bresan - Deine pretty woman 13. Susan Ebrahimi - C'est la vie 14. Laura Wilde - Im Zauber der Nacht 15. Jorn Schlonvoigt - Nur mit dir die Ewigkeit 16. Stefan Naihaus - I verlieb mi in di 17. Diana Sorbello - Treibsand 18. Andrea Jurgens - Millionen von Sternen 19. Monika Martin - Mit dir 20. Calimeros - Spuren im Sand 21. Amigos - Santiago blue CD3: 1. Wolkenfrei - Sommerliebe 2. Norman Langen - Au revoir, cherie 3. Uwe Busse - Hausnummer 30 4. Gilbert - Wollte mich andern 5. Mara Kayser - Das geht vorbei (Remix 2015) 6. Annemarie Eilfeld - Verliebt in das Leben (Radio Edition) 7. Jogl Brunner - Immer und ewig 8. Hansi Hinterseer - Komm und tanz 9. Seer - Fesch 10. Lisa Valentin - Ist das Leben nicht wunderbar 11. Tagtraumer - Tagtraumen 12. Oliver Frank - Drama queen 13. Leonard - Wahre Liebe macht nicht blind 14. Maria Levin - Liebe ist ein Tanz 15. Lene Papillon & Frank Lukas - Dann geht es dir ganz genau wie mir 16. Andre Stade - 2000 Meilen 17. Frank Cordes - Du und ich und er und sie 18. Nelly Sander - Wenn wir uns nie begegnet war'n 19. Silvia Kaufmann - Caro mio 20. Patrick Lindner - Mi corazon 21. Cordalis - Maria und ich (Remix 2015) UPLOADED.NET DOWNLOAD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now