elDOraDO123 Posted July 16, 2015 Report Share Posted July 16, 2015 Herzberührt - Deutsche Poeten (2015) Genre: Pop Size: 321 MB Quality: VBR kbps Size: 75 Mb Tracklist: CD1 1. Sarah Connor - Wie schon du bist 2. Yvonne Catterfeld - Lieber So 3. Andreas Borauni - Auf anderen Wegen (Radio Version) 4. Philipp Poisel - Eiserner Steg (Klavier Version) 5. Matthias Schweighofer - Fliegen 6. Johannes Oerding - Alles brennt 7. Gregor Meyle - Niemand 8. Christina Sturmer - Was wirklich bleibt 9. Faysen - Zu Hause (Zeig Mir Den Weg) 10. Georg auf Lieder - Mowen 11. Alexander Knappe - Bis meine Welt die Augen schlie?t 12. Tiemo Hauer - Schlafst Du Schon 13. Julian le Play - Mein Anker 14. Elif - Unter meiner Haut 15. Clueso - Freidrehen 16. Bosse - Frankfurt Oder (Single Version) 17. Cassandra Steen - Bessere Tage 18. Glasperlenspiel - Paris 19. Juli - Insel 20. Sido - Einer dieser Steine 21. Mark Forster - Flash mich 22. Chima - Morgen CD2 01. Udo Lindenberg - Cello (MTV Unplugged Radio Atmo-Version) 02. Wirtz - Geschichten ohne Sieger (unplugged Version) 03. Andreas Gabalier - Amoi seg' ma uns wieder (Radio Version) 04. Xavier Naidoo - Bitte hor nicht auf zu traumen 05. Glashaus - Glashaus - Ohne Dich (Director's Cut) 06. Tim Bendzko - Unter die Haut 07. Elif - Rosarot (Elif singt Fayzen) 08. Luxuslarm - Nach einer wahren Geschichte (Radio Edit) 09. Revolverheld - Lass uns gehen (Single Version) 10. Jupiter Jones - Still 11. Silbermond - Keine Angst 12. Tagtraumer - Sinn 13. Tonbandgerat - Sekundenstill 14. Pohlmann - Madchen und Rabauken 15. Tomte - Ich sang die ganze Zeit von dir 16. Kettcar - Im Taxi Weinen 17. Radio Doria - Verlorene Kinder 18. Nena - Liebe Ist (Radio Version) 19. Wir sind Helden - Nur ein Wort 20. Frida Gold - Wovon sollen wir traumen 21. Mia. - Lauffeuer (Album Version) Bonus Tracks 01. Element Of Crime - Delmenhorst 02. Ich + Ich - Pflaster 03. Klee - Willst du bei mir bleiben UPLOADED.NET DOWNLOAD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now