quiquemix Posted February 2, 2015 Report Share Posted February 2, 2015 VA 100 French Classics & Greatest Cafe De Paris Songs 2015 Pop, Chanson Francaise mp3 320 kbps 682 Mb Tracks List:01. Charles Trenet – La Mer02. Edith Piaf – La Vie En Rose03. Yves Montand – C’est Si Bon04. Charles Trenet – Douce France05. Francis Lemarque – A Paris06. Charles Trenet – Boum07. Jacques Brel – La Foire08. Edith Piaf – Padam09. Django Reinhardt – Minor Swing10. Edith Piaf – L’accordeoniste11. Yves Montand – Les Feuilles Mortes12. Edith Piaf – Non, Je Ne Regrette Rien13. Jean Sablon – Vous Qui Passez Sans Me Voir14. Tino Rossi – J’attendrai15. Charles Trenet – Que Reste-T-Il De Nos Amours_16. Edith Piaf – Hymne A L’amour17. Georges Brassens – Chanson Pour L’auvergnat18. Charles Trenet – Verlaine19. Edith Piaf – Sous Le Ciel De Paris20. Charles Trenet – Retour A Paris21. Josephine Baker – De Temps En Temps22. Charles Trenet – Le Retour Des Saisons23. Leo Ferre – A Saint-Germain-Des-Pres24. Georges Brassens – Les Amoureux Des Bancs Publics25. Josephine Baker – C’est Lui26. Edith Piaf – Mon Legionnaire27. Jean Sablon – J’attendrai28. Maurice Chevalier – Louise29. Juliette Greco – Les Feuilles Mortes30. Edith Piaf – Tu Es Partout31. Georges Brassens – Le Gorille32. Jean Sablon – Sur Le Pont D’avignon33. Maurice Chevalier – Place Pigalle34. Maurice Chevalier – All I Want Is Just One Girl35. Georges Brassens – Les Sabots D’helene36. Maurice Chevalier – Ca Sent Si Bon La France37. Edith Piaf – Milord38. Django Reinhardt, Jean Sablon – Je Suis Sex Appeal39. Maurice Chevalier, Paramount Orchestra – Mimi40. Charles Trenet – Le Grand Cafe41. Tino Rossi, Marcel Cariven Orchestra – Ecris-Moi42. Georges Brassens – La Mauvaise Reputation43. Charles Trenet – Terre!44. Leo Ferre – A La Villette45. Tino Rossi – C’est A Capri46. Django Reinhardt, Jean Sablon – Un Amour Comme Le Notre47. Tino Rossi – Tango De Marylou48. Boris Vian – Le Deserteur49. Tino Rossi, Marcel Cariven Orchestra – Guitare D’amour50. Maurice Chevalier – Ma Pomme51. Boris Vian – J’suis Snob52. Berthe Sylva – Frou Frou53. Charles Trenet – Mes Jeunes Annees54. Josephine Baker – La Petite Tonkinoise55. Maurice Chevalier – Y’a D’la Joie56. Charles Trenet – Le Soleil Et La Lune57. Leo Ferre – Le Piano Du Pauvre58. Dalida – Bambino59. Maurice Chevalier – Prosper Yo La Boum !60. Josephine Baker – J’ai Deux Amours61. Luis Mariano – Mexico (Operette_ Le Chanteur De Mexico)62. Charles Aznavour – Je M’voyais Deja63. Luis Mariano – La Belle De Cadix64. Maurice Chevalier – La Chanson Du Macon65. Jacques Brel – Ne Me Quitte Pas66. Tino Rossi – Le Chant Du Gardian67. Andre Bourvil – A Bicyclette68. Tino Rossi – Petit Papa Noel69. Charles Aznavour – A Tout Jamais70. Tino Rossi – Oh Mon Papa71. Charles Trenet – Je Chante72. Tino Rossi – Poeme73. Edith Piaf – Mon Manege A Moi74. Tino Rossi – Le Plus Beau Tango Du Monde75. Stephane Grappelli, Jean Sablon – Cette Chanson Est Pour Vous (Life Is a Song)76. Tino Rossi – Chanson Aux Nuages77. Edith Piaf – Regarde-Moi Toujours Comme Ca78. Tino Rossi, Marcel Cariven Orchestra – Paris, Voici Paris79. Charles Aznavour – Jezebel80. Josephine Baker – Ram-Pam-Pam81. Tino Rossi – Chanson Pour Nina82. Stephane Grappelli, Jean Sablon – Prenez Garde Au Mechant Loup (Who’s Afraid of the Big Bad Wolf_)83. Tino Rossi, Marcel Cariven Orchestra – Un Jour, Je Te Dirai84. Django Reinhardt, Jean Sablon – The Continental85. Tino Rossi – Tristesse86. Edith Piaf – J’ai Danse Avec L’amour87. Django Reinhardt, Jean Sablon – Je Sais Que Vous Etes Jolie!88. Tino Rossi – Marinella89. Josephine Baker – Mon Cour Est Un Oiseau Des Iles90. Tino Rossi, Marcel Cariven Orchestra – Tchi! Tchi!91. Maurice Chevalier – Oui, Papa! (Everybody Loves My Girl)92. Pola Negri – Paradis93. Tino Rossi – Serenade A Lena94. Maria Ouessant – La Boite A Matelots95. Mistinguett – Oui Je Suis De Paris96. Josephine Baker – Si J’etais Blanche97. Tino Rossi – Reginella98. Mistinguett – Dans Les Bouges La Nuit99. Tino Rossi – Ave Maria100. Line Renaud – Que Sera Sera http://ul.to/jhm5kkrvhttp://ul.to/6wh4gc7z Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now