ferrodqui Posted March 4, 2014 Report Share Posted March 4, 2014 Artista: VA Titulo: VA - The World Of Italo Pop Vol 2 Estilo: Pop Calidad: 320 kbps, 44100 Hz, Stereo Tamaño: 294 Mb VA - The World Of Italo Pop Vol 2 CD1 (01) [Pooh & Eros Ramazzotti & Raf & Enrico Ruggeri & Umberto Tozzi] Tu Vivrai (02) [Toto Cutugno] La Mia Musica (03) [Riccardo Fogli] Toma A Sorriderre (04) [Flavia Fortunato] Canto Per Te (05) [Nino D'Angelo] Batticuore (06) [Angelo Fabiani] Viva L'allegria (07) [Michelangelo Nichetti] Ora Vivo Per Te (08) [Cavaliere] Ragazzi Che (09) [Meccano] Un Amore Per Vincere (10) [Enzo Belmonte] Io Ti Cerchero (11) [Eduardo De Crescenzo] E La Musica Va (12) [Jo Chiarello] Io E Il Cielo (13) [Fausto Leali] Il Cammino Del Cuore (14) [Adriano Celentano] Non Esser Timida (15) [i Santo California] Monica (16) [Edoardo De Angelis & Lucio Dalla] Sulla Rotta Di Cristoforo CD2 (01) [Milva] Ore Perdute (02) [Amedeo Minghi] La Regione, L'amore (03) [Vasco Rossi] Splendida Giornata (04) [Tony Esposito & Ladri Di Biciclette] Cambiamo Musica (05) [Mietta] Vivro Virvai Vivremo Noi (06) [Mango] Ma Com'? Rossa La Ciliegia (07) [Gepy & Gepy] Blu (08) [Juli & Julie] Noi Due (09) [Rita Forte] E Soltanto Una Canzone (10) [Giovanni Capobianco] Vita Che Corri (11) [Paolo Mengoli] Il Mondo (12) [Valeria Visconti] Cosi Vivrai (13) [Nino D'Angelo] Vai (14) [Toto Cutugno] Adulele (15) [Riccardo Fogli] Dio Come Vorrei (16) [Edoardo De Angelis & Antonello Venditti] Lella VA - The World Of Italo Pop Vol 2.rar VA - The World Of Italo Pop Vol 2.rar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now