Cusimimi Posted January 27, 2014 Report Share Posted January 27, 2014 Artist: VATitle Of Album: Love ForeverYear Of Release: 2014Label: Solo Musica ItalianaGenre: Pop, Pop RockQuality: Mp3Bitrate: CBR 320 kbpsTotal Time: 01:43:46Total Size: 271 MB (Covers)Tracklist:CD101. Eros Ramazzotti - Io prima di te02. Elisa - Ecco che03. Modà - Non è mai abbastanza04. Neffa - Dove sei05. Giorgia feat Alicia Keys - I will Pray (Pregherò)06. Negrita - Anima lieve07. Alex Britti - Bene così08. Emma - L’amore non mi basta09. Francesco Sarcina - Odio le stelle10. Biagio Antonacci - Non vivo più senza te11. Zucchero - Quale senso abbiamo noi12. Michele Bravi - La vita e la felicità13. Luca Carboni feat Tiziano Ferro - Persone silenzioseCD201. Laura Pausini - Se non te02. Max Pezzali - L’universo tranne noi03. Cesare Cremonini - I love you04. Alessandra Amoroso - Fuoco d’artificio05. Nek - La metà di niente06. Ligabue - Ci sei sempre stata07. Negramaro - Sei08. Chiara - Vieni con me09. Tiziano Ferro - La fine10. Vasco Rossi - Vieni qui11. Bianca Atzei - La paura che ho di perderti12. Marco Mengoni - Non me ne accorgo13. Annalisa - A modo mio amo http://uploaded.net/file/n1cib41l Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts