ferrodqui Posted January 5, 2014 Report Share Posted January 5, 2014 Artist: Salvatore AdamoTitle: Salvatore Adamo - Antologia I y IIGenre: PopBitrate: 320 kbps, 48000 Hz, StereoSize: 339 Mb Salvatore Adamo - Antologia I y IISalvatore Adamo - Anthologie Vol.1Amour PerduCar Je VeuxComme ToujoursDolce PaolaEla (Elle)En BandouillereEt T'oublierJ'ai Rate Le Coche (Bonus Track)Javais Oublié Que Les Roses Sont RosesL'amour Te RessembleLaissons DireLe Barbu Sans BarbeMa TêteMarie La MerMi Gran NocheNest-Ce Pas MerveilleuxPequeña FelicidadQuieroTombe La NeigeTon NomUne Larme Aux NuagesUne Mèche De CheveuxViens Ma BruneVous Permettez, MonsieurSalvatore Adamo - Anthologie Vol.2A Demain Sur La LuneA Vot Bon CoeurComme ToujoursElle...EnsembleEu Amo(J'aime)Inch AllahJ'aimeJe Vous Offre (Japanese Version)Javais Oublié Que Les Roses Sont RosesLa Complainte Des ElusLa NuitLe NéonLe Ruisseau De Mon EnfanceMes Mains Sur Tes HanchesNotre RomanPetit BonheurQuand Les RosesSans Toi Ma MieSonnet Pour Notre AmourTombe La NeigeTu Me ReviensUne Mèche De CheveuxValse D'étéViens Ma Brune http://ul.to/7zqwabje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now