ferrodqui Posted October 13, 2013 Report Share Posted October 13, 2013 Artista: VA Titulo: VA - Romanticos de Siempre Estilo: Pop Calidad: 128 kbps, 44100 Hz, Stereo Tamaño: 542 Mb VA - Romanticos de Siempre Alberto Plaza - Ahora Alejandro Fernandez - Como Quien Pierde Una Estrella Alejandro Fernandez - Me Dedique A Perderte Alejandro Fernandez - Yo naci para amarte Alejandro Lerner - No Hace Falta Que Lo Digas Alejandro Sanz - Amiga Mia Alejandro Sanz - Corazon Partio Alejandro Sanz - Si Tu Me Miras Alejandro Sanz - Y, ¿ si fuera ella . Alex Ubago - Gritos de esperanza Alex Ubago - Sin Miedo A Nada Alvaro Torres - Mi Amor Por Ti Amada amante - ROBERTO CARLOS Ana Torroja & Aleks Sintek - Duele el amor Ana Torroja - A Contratiempo Andrea Bocelli & Marta Sanchez - Vivo Por Ella Andrea Bocelli - Por Ti Volare Andres Calamaro - Flaca Bailar pegados - Sergio Dalma Camilo Sesto - Donde estas, con quien estes Camilo Sesto - Quieres Ser Mi Amante CARTAS AMARILLAS - NINO BRAVO Chayane - Atado A Tu Amor Chayanne - Completamente enamorados Chayanne - Tiempo de vals Chayanne - Tu pirata soy yo Chayanne - Un Siglo Sin Ti Complices - Es Por Ti Corazon - Miguel Gallardo Cristian Castro - Por amarte asi Daniela Romo - Yo No Te Pido La Luna Dyango - Corazon magico EL ULTIMO BESO - LOS DOLTONS Emmanuel - Bella Senora Emmanuel - Detenedla Ya Emmanuel - Es Mi Mujer Emmanuel - La Chica De Humo Emmanuel - Pobre Diablo Emmanuel - Tengo Mucho Que Aprender De Ti Emmanuel - Toda La Vida Enrique Iglesias - Cosas Del Amor Esta Cobardia - Chiquetere Estoy enamorado Donato y Estefano Franco De Vita - Contra Vientos y Mareas Giancarlo - Se Me Olvido Gloria Estefan - Como Me Duele Perderte Ivan - Te Quiero Tanto Jose Feliciano - Toda Una Vida Jose Jose - 40 Y 20 Jose Luis Perales - Quisiera decir tu nombre Juan Gabriel - Querida Juan Gabriel - Se me Olvido Otra Vez Julieta Venegas - Andar Conmigo La Ley - Fuera de mi La Oreja De Van Gogh - Cuentame Al Oido La Oreja De Van gogh - La Playa La Quinta Estacion - El Sol No Regresa Lo dudo - JOSE JOSE Luis Angel - La Unica Luis Miguel - Amarte es un placer Luis Miguel - Cuando calienta el sol Luis Miguel - La Incondicional Mana - Rayando El Sol Mana - Vivir Sin Aire Marco Antonio Solis - Si No Te Hubieras Ido Mary es mi amor - LEO DAN Me llamas - Jose Luis Perales (en directo) Mecano - Me Cuesta Tanto Olvidarte Miguel Bose - Te Amare Miguel Gallardo - Muchachita De Los Ojos Tristes Miguel Gallardo - Tu amante o enemigo Mijares - Bella Mijares - No Se Murio El Amor Mijares - Uno Entre Mil Mocedades - Desde Que Tu Te Has Ido Mocedades - Eres Tu Muchachita - Miguel Gallardo Nino Bravo - Un Beso Y Una Flor No me puedo escapar de ti - Luis Miguel No Podras - Cristian Paloma San Basilio - Amor de hombre Paloma San Basilio - Luna De Miel Pepe Aguilar - Por Mujeres Como Tu Piensa En Mi - Leandro y Leonardo Por Ti Me Casare - Eros Ramazotti Procuro olvidarte - Hernaldo Zuniga Que Pasara Manana - Jose Luis Perales (regrabada) Que por que te quiero - Carlos Mata Querida - JUAN GABRIEL Raphael - Como Yo Te Amo Ricardo Arjona - Senora De Las Cuatro Decadas Ricardo Montaner - Dejame llorar Ricardo Montaner- Tan Enamorados Rocio Durcal - de que manera te olvido Sergio Dalma - Esa chica es mia Shaila Durcal & Rodrigo Fernandez - Dejame Vivir Sin Bandera - Entra En Mi Vida Son By Four - A Puro Dolor TU CON EL - LOS IRACUNDOS Y TE HAS QUEDADO SOLA - LOS IRACUNDOS VA - Romanticos de Siempre.rar VA - Romanticos de Siempre.rar Link to comment Share on other sites More sharing options...
repitente Posted November 18, 2013 Report Share Posted November 18, 2013 han fallecido los links QEPD gracias. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts