ferrodqui Posted March 4, 2013 Report Share Posted March 4, 2013 Artista: VA Titulo: VA - Romantic Collection France Estilo: Pop Calidad: 256 kbps, 44100 Hz, Stereo Tamaño: 689 Mb VA - Romantic Collection France 01. Joe Dassin - L'ete Indien 02. Celine Dione - Des Millies De Baisers 03. Patricia Kaas - Mon Mac A Moi 04. Charles Aznavour - Il Te Suffisait Que Je T'ame 05. Ennio Morricone - Le Vent, Le Cri 06. Patricia Kaas - D'allemagne 07. Edit Piaf - Non, Je Ne Regrette Rien 08. Yves Montand - Girofle, Girofla 09. Marie Laforet - Manchster Et Liverpool 10. Mireille Matheieu - Le Vieille Barque 100. Pierre Bachelet - Quelque Part C'est Toujours Alleurs 101. Mireille Mathieu - Pardonne-Moi Ce Caprice D'enfant 102. Gilbert Becaud - La Grosse Noche 103. Guesch Patti - Piege De Lumiere 11. Jean-Michel Jarre - Magnetic Fields, Part 5 12. Stephanie - Fleurs Du Mal A Paul 13. Milene Farmer - Agnus Dei 14. Mireille Mathieu - Milord 15. Frank Duval - Sound 16. Marie Laforet - La Tendresse 17. Amanda Lear - La Partita Di Pallone 18. Vanessa Paradis - Joe Le Taxi 19. Viktor Lazlo - Cannoe Rose 20. Mireille Mathieu - La Paloma Adieu 21. Michel Legrand - Parapluies De Cherbourg 22. Herve Roy - Emmanuelle Song 23. Paul Mauriat - Last Summer Day 24. Daliada Avec Alain Delon - Paroles Paroles 25. Natasha St-Pier - Alors On Se Raccroche 26. Gilbert Becaud - L' Orange 27. Jonny Hallyday - Excuse-Moi Partenaire 28. Mireille Mathieu - Amour Defendu 29. In-Grid - Je Ne Crois Pas 30. Patricia Kaas - Venus Des Abribus 31. Joe Dassin - A Toi 32. Dave - Je Voulais Te Dire Que Je T'attends 33. Celine Dion - Tout L'or Des Hommes 34. Natasha St-Pier - De L'amour Le Mieux 35. Lara Fabian - Laisse-Moi Rever 36. Jonny Hallyday - Ce Que Je Sais 37. Alizee - A Contre-Courant 38. Richard Antony - Aranjues(Mon Amour) 39. Pierre Vassiliu - Amour, Amitie 40. Michele Torr - L'hymne A L'amour 41. Guesch Patti - Let Be Must The Queen 42. Patricia Kaas - Je Voudrais La Conna?tre 43. Mireille Mathieu - Non,je Ne Regrette Rien 44. Veronique Sanson - Je Me Suis Tellement Manquee 45. Sandra Helena - Envie 46. Lorie - Pres De Moi 47. Marie Laforet - Je Suis Folle De Vous 48. Sofie Kremen - L'annee Prochaine Si Tout Va Bien 49. Pierre Bachelet - Felle Est D'alleurs 50. Celine Dion - Apprends-Moi 51. Daniel Gerard - Butterfly 52. Jeane Manson - Fais-Moi Dancer 53. Mouloudji & Marcel Azzola - Mon Ammant De Saint-Jean 54. Jesse Garon - Nous Deux 55. Gilbert Becaud - Les Tantes Jeanne 56. Michael Fugain - Une Belle Histoire 57. Christophe - Belle 58. Claude Francois - Soudain Il Ne Reste Qu'une Chanson 59. In-Grid - Esclave De Toi 60. Adamo - Mes Mains Sur Tes Hanches 61. Mireille Mathieu - Un Homme, Une Famme 62. Pierre Bachelet - Pleure Pas Boulou 63. Celine Dion - Contre Nature 64. Marie Laforet - L'orage 65. Patricia Kaas - Mademoiselle Chante Le Blues 66. Gilbert Becaud - Monsieur Winter Go Home 67. Guesch Patti - Encore 68. Mireille Mathieu - Der Pariser Tango 69. Natasha St-Pier - Tu Trouveras 70. Veronique Sanson - Chanson Pour Une Fan 71. In-Grid - Dans Ma Memoire 72. Jonny Hallyday - La Fille De L'ete Dernier(Summertime Blues) 73. Gerard Lenorman - La Fete Des Fleurs 74. In-Grid - In-Tango 75. Alizee - Amelie M'a Dit 76. Kelly Joice - Vivre La Vie 77. Mylene Farmer - C'est Une Belle Journee 78. Db - Je T'aime Melancoie 79. Veronique Sanson - Diego, Libre Dans Sa Tete 80. Marie Laforet - Ivan,boris Et Moi 81. Patricia Kaas - Fais-Moi L'amiti? 82. French Affair - Comme Ci Comme Ca 83. Jenifer - J'attends L'amour 84. The Cousins - L'amour Et La Musique 85. M Kids - Over & Out 86. Jessy - Regardez-Moi 87. Bob Sinclar - Europa 88. Alizee - J'ai Pas Vingt Ans! 89. Kate Ryan - Desenchantee 90. Patricia Kaas - Des Mensonges En Musique 91. In-Grid - Shock 92. Lorie - Sur Un Air Latino 93. The Buzz Klub - King Piraat 94. Tina Bride - Que Pour Nous Deux 95. Guesch Patti - Etienne 96. Celine Dion - Mon Homme 97. Mireille Mathieu - Sous Le Ciel De Paris 98. Natasha St-Pier - Grandir C'est Dire Je T'aime 99. Jonny Hallyday - Gabrielle(The King Is Dead) VA - Romantic Collection France.rar VA - Romantic Collection France.rar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now