gaytapa Posted October 10, 2012 Report Share Posted October 10, 2012 INFORMACIÓN:Artista: VariosAlbum: 1000% Baladas Gruperas vol. 2Calidad: VAR kbpsTamaño: 425 mbFormato: mp3Servidor: Varios TRACKLIST 01 - La Original Banda El Limon - Si Pudiera02 - El Potro De Sinaloa - Vas A Aprender A Llorar03 - Duelo - Te Odio Y Te Amo04 - Andres Marquez ?El Macizo? - Te Parece Poco05 - La Arrolladora Banda El Limon - Como Pez En El Agua06 - El Mimoso - Mi Prisionera07 - Espinoza Paz - Indestructible08 - Julio Preciado - Si Te Dicen09 - Roberto Jr. Y Su Bandeño - Quiero Mas De Ti10 - La Arrolladora Banda El Limón - Tu Historia Fue Conmigo11 - Ulises Quintero - Te Amo12 - K-Paz De La Sierra - Ni Se Te Ocurra (ft Sergio Vega)13 - Calibre 50 - El Tierno Se Fue14 - Banda Los Recoditos - Extrañame15 - Diego Verdaguer - Quien De Los Dos Será16 - Saul ?El Jaguar? Alarcón - Me Gusta17 - Banda Cuisillos - Tu Primera Vez18 - La Arrolladora Banda El Limon - Niña De Mi Corazón19 - El Chapo De Sinaloa - Es Fantástico20 - Intocable - Estas Que Te Pelas21 - Los Invasores De Nuevo Leon - Con Ganas De Vivir22 - La Adictiva Banda San Jose De Mesillas - No He Podido Olvidarte23 - Fidel Rueda - Enhorabuena24 - Oliver Ochoa - Antes De Ti25 - Alicia Villarreal - Que No Se Entere26 - Palomo - Por Eso Es Que Te Amo27 - Jenni Rivera - Por Qué No Le Calas28 - La Arrolladora Banda El Limón - No Supe Cuidarte29 - Banda El Recodo - Dime Que Me Quieres30 - Sergio Vega - Soy Tu Amante Y Que31 - Voz De Mando - Como Te Amo Yo32 - La Adictiva Banda San Jose De Mesillas - Te Amo Y Te Amo33 - Grupo Sicilia - Sabes34 - Banda MS - Mi Mayor Anhelo (ft. Julion Alvarez)35 - Duelo - Hablar de Ti36 - Bobby Pulido - Zona de Peligro37 - Adan Romero - No Me Pidas38 - Espinoza Paz - 24 Horas (ft. David Bisbal)39 - La Incontenible Banda Astilleros - Extrañandote40 - La Arrolladora Banda El Limón - Disponible Para Mi41 - El RM - Todo Me Gusta De Ti42 - Fidel Rueda - Me Encantaría43 - Isaias Lucero - Quédate44 - El Mimoso - Hoy Te Perdi45 - Bruno De Jesus - Sabes Que Te Quiero46 - Dareyes De La Sierra - Enseñame A Olvidar47 - El Potro de Sinaloa - Titere48 - El Coyote Y Su Banda Tierra Santa - Encerrado49 - Banda Pequeños Musical - Por Mis Defectos50 - Espinoza Paz - Te Voy A Extrañar51 - Calibre 50 - Quiereme Amame52 - Julion Alvarez - Terrenal53 - La Arrolladora Banda El Limon - Ya No Te Buscare54 - El Trono De Mexico - No La Voy A Engañar55 - Chuy Lizarraga - Tu Regalo56 - La Auténtica De Jerez - Erótico Y Romántico57 - El Chapo De Sinaloa - Qué Bonito Besas58 - Los Huracanes Del Norte - Borracho Y Loco59 - La Incomparable Banda Vallejos - Que Diera Yo60 - Julión Alvarez - Ni Lo Intentes61 - Alex Ojeda Y Su Banda La Sinaloense - Para Siempre Amarnos62 - Diego Verdaguer - Todos Mentimos63 - Saul ?El Jaguar? Alarcón - Sin Ti No Vivo64 - Alicia Villarreal - Insensible A Ti (Me Pone A Mil)65 - Banda MS - Me Toca A Mi66 - Pancho Barraza - Cosas Del Amor (ft Mariano Barba)67 - Beto Zapata - Dejame Amarte Mas68 - La Arrolladora Banda El Limon - Te Estare Esperando69 - Joan Sebastian - Me Gustas70 - Banda Pequeños Musical - Muerto Para Ella71 - El Potro De Sinaloa - Soy Yo72 - German Montero - Por Lo Imposible73 - El Bebeto - Eres Mi Necesidad74 - El Poder Del Norte - Te Lo Pido De Rodillas75 - Intocable - No Puedo Volver76 - Chuy Lizarraga - Estoy Salado77 - El Compa Elio - Lo Que Hubo Entre Los Dos78 - Wences Romo - Y No Me Dejas79 - El Lobito De Sinaloa - Seria Capaz De Todo80 - Julion Alvarez - Y Tu81 - Adriel Favela - Empezar De Cero82 - Oscar Garcia - Si Yo Estuviera En Tu Mente83 - El Bebeto - Quiero Que Seas Tu84 - K-Paz De La Sierra - Te Sigo Amando85 - German Montero - Obsesionado86 - La Arrolladora Banda El Limon - Que Me Digan Loco87 - Duelo - Soy Como No Soy88 - Banda MS - Te Equivocas89 - Solido - Nadie Como Tu90 - Banda Cuisillos - Caricias Compradas91 - Banda Los Recoditos - No Te Quiero Perder92 - Banda MS - Corazon93 - Intocable - Contigo94 - Julio Chaidez - Por Tu Amor95 - Julion Alvarez - Olvidame96 - La Auténtica De Jerez - Tu Condena97 - Los Nietos De Sinaloa - Ven Porque Te Necesito98 - Lupillo Rivera - A Poco Si99 - Roberto Jr. Y Su Bandeño - Contigo100 - La Arrolladora Banda El Limon - Heridas Que Se Curan101 - Jenni Rivera - Ya Lo Se102 - Pesado - Mientras Dormias http://ul.to/f/3xw6re http://freakshare.com/files/svfjl4q9/1000-25BALADASGRUPERAS_EUGEMARY.rar.html http://rapidgator.net/file/49753016/1000.html Twitter @zonaeugemary Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now