gaytapa Posted January 11, 2012 Report Share Posted January 11, 2012 Album: Románticos del recuerdoPeso: 634 mbAño: 2011 CD 1 01. A Ti - Dyango02. No Se Porque Te Quiero - Ana Belen03. Cada Dia Me Acuerdo Mas De Ti - Dyango04. Derroche - Ana Belen05. Respiro - Franco Simone06. Se Te Nota - Sandro07. Mi Manera De Amar - Nelson Ned08. Quiero Aprender De Memoria - Leonardo Favio09. Enseñame - Jose Luis Rodriguez10. Asi - Sandro11. Cara De Gitana - Daniel Magal12. Con El Viento A Tu Favor - Camilo Sesto13. Esta Noche Quiero Brandy - Dyango14. Mienteme - Camilo Sesto15. De Que Manera Te Olvido - Rocio Durcal16. Como Yo Te Amo - Raphael17. A Donde Vas Amor - Dyango CD 2 18. A Ti - Joe Dassin19. Abrazame Fuerte Amor - Juan Gabriel20. Adios Amor, Adios - Dyango21. Adoro - Armando Manzanero22. Amigos Mios Me Enamore - Gian Franco Pagliaro23. Amor Pirata - Paz Martinez24. Amor,Amor - Camilo Sesto25. Esta Tarde Vi Llover - Armando Manzanero26. Cada Dia Mas - Julio Iglesias27. Cancion Para Una Mentira - Aldo Monges28. Cartas Amarillas - Nino Bravo29. Cierro Mis Ojos - Raphael30. Como Agua Caliente - Los Pasteles Verdes31. Como Deseo Ser Tu Amor - Los Galos32. Como Te Va Mi Amor - Pandora33 Contigo Aprendi - Maria Marta Serralima34 Cuando Pienso En Ti - Jose Feliciano CD 3 35 Dejame Intentar - Carlos Matta36. Desahogo - Roberto Carlos37. Digan Lo Que Digan - Raphael38 . Donde Estas Ahora - Fernando De Madariaga39. Dudo - Maria Marta Serralima40. Durmiendo En La Misma Cama - Manolo Galvan41. El Reloj - Los Pasteles Verdes42. Ella Ya Me Olvido - Leonardo Favio43. Eres Tu - Mocedades44. Escandalo - Javier Solis45. Ese Hombre - Pimpinela Y Dyango46. Fuiste Mia Un Verano - Leonardo Favio47. Que Linda Estas - Guillermo Guido48. Sobre Tu Piel - Guillermo Guido49. Te Voy A Perdonar - Guillermo Guido50. He Sabido Que Te Amaba - Angela Carrasco51. Hoytengo Ganas De Ti - Miguel Gallardo CD 4 52. Morir Enamorado - Jairo53. Esclavo Y Amo - Javier Solis54. Lo Mismo Que Usted - Jose Feliciano55. Toda Una Vida - Jose Feliciano56. Lo Dudo - Jose Jose57. Voy A Llenarte Toda - Jose Jose58. Quiesiera Decir Tu Nombre - Jose L.Perales59. Sueño Contigo - Jose L. Rodriguez60. Rayito De Luna - Jose L. Rodridues Y Los Panchos61. A Que Te Conoci - Juan Gabriel62 La Mujer Que Yo Quiero - Joan Manuel Serrat63 Lady Laura - Roberto Carlos64 Lloras - Los Terricolas65. Estupido - Lolita Flores66. Los Recuerdos No Habrazan - Paz Martinez67. Menta Y Limon - Roque Narvaja CD 5 68. Mi Mundo Tu - Camilo Sesto69. Para Amarnos Mas - Mijares70. Morir A Lado De Mi Amor - Demis Rousso71. Nada Hara Cambiar Mi Amor Por Ti - Sergio Denis72. Ni Te Tengo, Ni Te Olvido - Julio Iglesias73. Otro Ocupa Mi Lugar - Miguel Angel Gallardo74. Amor De Hombre - Paloma San Basilio75. Nadie Como Tu - Paloma San Basilio76. Para Vivir Un Gran Amor - Cacho Castaña77. Pensando En Ti - Isabel Pantoja78. Perdon - Jose L. Rodriguez Y Los Panchos79. Perdoname - Camilo Sesto80. No Por Favor - Jose Velez81. Estoy Enfermo De Amor - Danny Cabuche82. Amor Sin Amor - Miguel Gallardo83. Yo Se Que No Es Feliz - Leo Dan84. Que Se Siente - Jose L. Rodriguez CD 6 85. Ramito De Violetas - Jean Franco Pagliaro86. Nuestro Juramento - Quique Villanueva87. Tu Eres Para Mi - Estela Raval88. Por Ejemplo - Nicola Di Bari89. Por Un Poco De Tu Amor - Julio Iglesias90. Procuro Olvidarte - Simone91. Quiero Amanecer Con Alguien - Daniela Romo92. Quiero Dormir Cansado - Emmanuel93. Rio Grande - Franco Simone94. Lady Laura - Roberto Carlos95. Rosa - Nicola Di Bari96. Se Me Enamora El Alma - Isabel Pantoja97. Si Dios Me Quita La Vida - Rocio Durcal98. Si Me Dejas Ahora - Camilo Sesto99. Si Me Preguntan Por Ti - Paz Martinez100. Si Tu Me Dices Ven - Jose L. Rodriguez Y Los Panchos CD 7 101. Solo Pienso En Ti - Manolo Galvan102. Somos Novios - Armando Manzanero103. Te Acordaras De Mi - Miguel Gallardo104. Te Amo - Franco De Vita105. Te Hiciste Querer Tanto 106. Tomame O Dejame - Mocedades107. Magica Luna - Tormenta108. Tu Eres Para Mi - Estela Raval109. Tu Siempre Tu - Franco Simone110. Tu Y Yo - Emmanuel111. Un Beso Y Una Flor - Nino Bravo112. Un Mundo Raro - Rocio Durcal113. Una Locura - Jose L. Perales114. Ven Con El Alma Desnuda - Emmanuel115. Y Sigo Enamorado - Jose L. Perales116. Yo Te Amare En Silencio - Manolo Galvan117. Yo Te Amo - Sandro http://www.filesonic.com/file/kknpWxJ/RomanticosRecuerdo.eugemary.rar http://www.fileserve.com/file/Q3gPyQQ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Salagarda Posted January 12, 2012 Report Share Posted January 12, 2012 Movido a Romantico! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts