Rosmary509 Posted January 7, 2012 Report Share Posted January 7, 2012 Info :Album : Ritmos Latinos (2011)Interpretes Varios (4 Cd’s)Genero : pop,reggaeton,salsaFormato : Mp3Calidad : 192 kbpsTamaño de archivo : 431 mbServidor : Crocko – Downupload2 links intercambiables Ritmos Latinos CD 1 : Juan Luis Guerra - La Llave De Mi CorazonAnacaona - MentirasDlg - Quiero Decirte Que Te AmoEl Chaval - Donde Estan Esos AmigosJuan Formell Y Los Van Van - Me MantengoManolito Simonet Y Su Trabuco - La Habana Me LlamaSergio Vargas - Mi MorenaCharlie Cruz - Tu Me ConfundesBamboleo - La Que MandaRicky Martin - PegateAdalberto Alvarez Y Su Son - Amor De MentiraGuegue Y Joel - RakataIndia Soy - DiferenteJuan De La Cruz - GuavaberryRoberton - Haila Y Roberto Hernandez Acea (Tributo)Enrique Gonzales - Que Manera De QuererteKrisspy - Loco De AmorKike Prado - La Buena Oda (Beach Rmx)Africando - Baracaniguaro Ritmos Latinos CD 2: Kiko El Presidente - Vamos Pa La PlayaAlexis & Fido Feat. Toby Love - Soy Igual Que TuHector El Father - Pa' La TumbaDaddy Yankee - Ella Me LevantoZion - Zun Da DaEl Prodigio - La CuchillaBamboleo - Amor LocoAcento Latino - Me AceleraEddy K - ActivaoAdyane - Que Te PasaAfricando - Moliendo CafeEduardo Cespedes - El MerengonJn3 Feat. Don Miguelo - Mala Como QuieraEl Perreo - Dale MaracaArcangel - Algo MusicalCalle Ciega - Bailalo En La CalleMaikel Sanchez - Rico VacilonMarc Anthony - Ahora QuienAndy Andy - Maldito AmorTito El Bambino - En La Disco Ritmos Latinos CD 3: La Factoria Feat. Eddie Lover - PerdonamePitbull Feat. Lil Jon - The AnthemPapi Sanchez - Hazme El Amor En La PlayaGente De Zona - Yo Te EnseneYoskar Sarante - Vale La PenaGuajiros - Veo VeoPapi Sanchez - Mani Pa ArribaVirginia Quesada - La Salsa ViveQuinta Avenida - La VentanitaVictor Manuelle Yo No Se PerdonartePedro Ferrer - Fruta FrescaAngel Y Khriz - Ven BailaloGilberto Santa Rosa - Conteo RegresivoZion Feat. Akon - The Way She MovesDon Omar - Salio El SolOscar De Leon - Hablando SoloAventura - JoseOscar De Leon - Que Bueno Baila UstedRey Martinez - Yo Tengo Mi Babalao Ritmos Latinos CD 4 Alex C.Feat Y.Ass - Doctor SpìeleAlex Peqa - Vente Pa' Mi CasaCalambuco - Africa SalseraWilly Veranes - Arrolla CubanoDj Brizi & Selma Hernandes Vs Relight Orchestra - RemediosD.L.G.JulianaChino Espinosa - Mi Amor Por Ti No Se MurioFrankie Negron - Mi MulataAfricando - BeteceSalsa Picanfo - El Yo YoEl Combo Dominicano - Ni Una Sola PalabraHector Acosta El Torito - Sin PerdonLa Sonora Carruseles - MicaelaQuinto Mayor - El RinconLuny Tunes Presents Erre Xi - Carita BonitaMarc Anthony - Que Precio Tiene El CieloMarlon - La BilirrubinaAmarfis - El Guerrero http://listedfiles.com/?l=bu9ojoz2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now