wastense Posted September 10, 2011 Report Share Posted September 10, 2011 VA Salsa Top 100 (2010) Género: Latina | SalsaBitrate: VBR kbpsPeso: 215 MB CD 1 [01] Sergio Rivero - Mirandote Y Acariciandote[02] Tiburon Morales - Pino Nuevo[03] Tiburon Morales - Tarde De Mayo[04] Salsa En El Calle 23 - Rancho Boyeros[05] Soneros De Verdad - Que Digan[06] Cesar Pedroso - Parece Mentira[07] Esencia - Dejalo[08] The Sons of Buena Vista - A Buena Vista[09] Cesar Pedroso - El Bate De Aluminio[10] Pupy Y Los Que Son Son - El Gato No Arana[11] Cesar Pedroso - Ese Huevo Quiere Sal[12] Luis Frank Arias - El Borracho[13] Calle Real Me Lo Gane - La Enternidad Del Amor[14] The Next Generation - Pa' Lo Rumbero[15] Pp Banda - Nadie Se Mete Con Nadie[16] Pp Banda - Popurri De Sones[17] El Nene - Suenos[18] Los Van Van - Soy Todo (Ay Dios Ampararme)[19] Soneros De Verdad - Hoy La Lluvia[20] Maracaibo Oriental - Como Mi Son[21] Combinacion Latina Salsa - Estoy Pegado[22] Combinacion Latina Salsa - Matematica[23] Combinacion Latina Salsa - Mi Novio[24] Maracaibo Oriental - Nadie Puede Lo Negar[25] Soneros De Verdad - Yo No Quiero Piedra[26] Mayito Rivera - Bembe[27] Ruben Gonzalez, Jr. - Vamos Pal Guateque[28] Ecos De Siboney - Que Me Toco![29] Pupy Y Los Que Son Son - La Voluminosa[30] Mario Bauza Orchesta - Paz Profundo[31] The Sons of Buena Vista - Saboreando[32] Julio Barreto Latin Quartett - Spendrum Blue[33] Salsa En El Calle 23 - Un Chachacha Por El Prado[34] Los Van Van - Quien Bien Te Quiere Te Hara Llorar[35] Pio Leiva Y Los Mentirosos - Batamu[36] Ecos De Siboney - Cuentame[37] Pio Leiva Y Los Mentirosos - Maria Luisa[38] Juan Pablo Torres - Canuto[39] The Next Generation - Chivirico[40] Pio Leiva - El Gallo De Moron[41] Soneros De Verdad - Piano Y Violin[42] Mayito Rivera - Yo Rompere Esta Maldicion[43] Cubarama Orchestra - Todo Eso Y Mas[44] Orchesta Termidor - Un Bolero Para El Benny[45] Luis Frank & Rubalcaba - Silencio[46] The Sons of Buena Vista - Fiebre De Ti[47] Juan Pablo Torres - Cubachando[48] Anacaona Buena Vista Sist. - Los Salvajes Bailan Mambo[49] Arturo Sandoval Quintet - Tunisias Blues[50] Orchesta Termidor - Como Un Milagro CD 2 [01] The Sons of Buena Vista - Lagrimas De Amor[02] Combinacion Latina Salsa - Locura De Amor[03] Calle Real Me Lo Gane - Loco[04] Pp Banda - El Divorcio[05] Salsa En El Calle 23 - Cuatro Nombers Y Una Sola Calle[06] Pupy Y Los Que Son Son - Juegala[07] Cesar Pedroso - Diculpame Senora[08] Combinacion Latina Salsa - Inigualable[09] Juan Pablo Torres - All Rhythm Ahead[10] Luis Frank & Rubalcaba - Rubalcaba[11] Mario Bauza Orchesta - Ifa[12] Mayito Rivera - Si Yo Fuera Dios[13] The Macry - Amor A Mi Tierra[14] Soneros De Verdad - Caminando[15] The Sons of Buena Vista - Cabildo[16] El Nene - Vicio[17] Pupy Y Los Que Son Son - Las Mujeres Son[18] Pio Leiva - Esta Es Mi Rumba[19] United Nation Orchestra - Modo Cubano[20] El Nene - Quinto[21] Ecos De Siboney - Ternura Y Amor[22] The Next Generation - Rompe Saraguey[23] Michael Philip Mossman - Mambanita[24] Soneros De Verdad - Tributo[25] Cesar Pedroso - Rico Timbalero[26] Luis Frank Arias - Cochero[27] Mario Bauza Orchesta - Yamasa[28] Combinacion Latina Salsa - Aquel Amor[29] Cubarama Orchestra - You Are the Only One[30] Salsa En El Calle 23 - Malecon[31] Soneros De Verdad - Baila Suave[32] Ruben Gonzalez, Jr. - Rico Tumbao[33] The Sons of Buena Vista - Cuando Ya No Me Quieras[34] Los Van Van - En Sol Natural[35] Cesar Pedroso - Me Falta Un Ano[36] Pp Banda - Compositor Confundido[37] Pio Leiva Y Los Mentirosos - Vamos Pa El Monte[38] Los Van Van - El Baile Del Buey Cansao[39] Soneros De Verdad - La Mas Bella Cancion[40] The Sons of Buena Vista - Y Sigo Buscando[41] Orchesta Termidor - Sera Tu Amor[42] Maracaibo Oriental - Imposibile Vivr Sin Ti[43] Sergio Rivero - Merida La Blanca[44] Juan Pablo Torres - Trommontuno[45] Calle Real Me Lo Gane - Mi Melodia[46] Tiburon Morales - Olvidame[47] Orchesta Termidor - Que Hacer[48] Maracaibo Oriental - Como Te Extrano[49] Arturo Sandoval Quintet - Relax[50] Anacaona Buena Vista Sist. – Peregrina Uploadstation – Filesonic – Depositfiles - http://linkseguro.org/link-uuk6 http://www.uploadstation.com/file/ngTYXcDhttp://www.filesonic.com/file/1918803094http://depositfiles.com/files/mcilf3a3e Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts