darkjul Posted August 29, 2011 Report Share Posted August 29, 2011 VA – Lo Esencial De Enamoradas y Heridas (2010)3 CDs | Pop, Baladas | 2010 | MP3 | 320 Kbps | 518 mb Tracklist:CD 011. Gloria Estefan – No te olvidare2. Isabel Pantoja – Asi fue3. Alejandra Guzman – Hacer el amor con otro4. Glorida Trevi – El recuento de los daños5. Yuri – Detras de mi ventana6. Rocio Durcal – Como tu mujer7. Marisela – O me quieres o me dejas8. Pandora – Como te va mi amor9. Azucar Moreno – Ven devorame otra vez10. Ana Gabriel – Ni un roce11. Rocio Banquels – Herida de amor12. Flor Yvon – Francamente13. Vikki Carr – Mala suerte14. Patsy – Navegar15. Ana Torroja – Ya no te quiero16. Myriam Hernandez – Huele a peligro17. Iran Castillo – Yo voy por elCD 021. Vikki Carr y Ana Gabriel – Cosas del amor2. Jeanette – Frente a frente3. Valeria Lynch – Que ganas de no verte nunca mas4. Angela Carrasco – No me puedo quejar5. Lucia Mendez – Atada a nada6. Manoella Torres – Si supieras7. Angelica Maria – No es mejor que yo8. Lila Deneken – Por cobardia9. Sonia Rivas – No soy como yo10. Lolita – No notas que estoy temblando11. Rocio Jurado – Como yo te amo12. Estela Nuñez – Te acuerdas?13. Maria Medina – Victima o ladron14. Yuri – Cosas del amor15. Rocio Banquells – Pudo ser amor16. Eugenia Leon – Cosas de dos17. Guadalupe Pineda – Coincidir18. Lucha Villa – No discutamos19. Ednita Nazario – Tu sin mi20. Marisela – Enamorada y heridaCD 031. Lolita – No renunciare2. Silvana di Lorenzo – Me muero por estar contigo3. Maria del Carmen – Errores y defectos4. Sergio y Estibaliz – La llamada5. Nydia Caro – Cuentale6. Mocedades – Eres tu7. Massiel – Rosas en el mar8. Jeanette – El muchacho de los ojos tristes9. Maria del Sol – Quiero tu vida10. Rocio Jurado – Ese hombre11. Natalia Baeza – Busca un amor12. Manoella Torres – Acariciame13. Vikki Carr – Total14. Maria Medina – Compas de espera15. Lucia Mendez – Corazon de piedra16. Valeria Lynch – Muñeca rota17. Isabel Pantoja – Queriendo y no18. Estela Nuñez – Maldito sea tu amor19. Angelica Maria – El hombre de mi vida20. Gloria Trevi – Con los ojos cerrados descargar: http://bitshare.com/files/fsc1y5oq/l...rkjul.rar.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
SIRANDA Posted October 19, 2011 Report Share Posted October 19, 2011 graciiiiiiias :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
claudiosuper Posted October 21, 2011 Report Share Posted October 21, 2011 link muerto :( Link to comment Share on other sites More sharing options...
rockup Posted November 1, 2011 Report Share Posted November 1, 2011 murió.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now